Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Blodsprängda ögon och att bli stenad

2014-01-28 16:19 #0 av: jennij

Drömde om att jag kollade mig själv i spegeln och hade riktigt rödsprängda ögon, samt linjer av lila om jag minns rätt. Det konstiga var att jag hade en känsla av att det var verklighet tills jag gick upp och såg mig själv i spegeln igen, då var ögonen som vanligt. Just nu så försöker jag komma ihåg vad jag gjorde mellan då jag vaknade och till när jag gick upp.   

Vad kan det här betyda? 

Är också nyfiken på något jag drömde för några dagar sen. Då jag blev stenad av en ung mörkhyad pojke efter att jag visat medkänsla för hans levnadsförhållande. 

Skulle bli jätte tacksam för era tolkningar och teorier! :)

Anmäl
2014-01-29 19:17 #1 av: Nordqvist

Jag har oxå drömt om rödsprängda ögon!! Men jag drömmer alltid "konstiga" drömmar så tänkte inte på det då.

Anmäl
2014-02-10 23:12 #2 av: Draug

hehe rubriken kan misstolkas liteSkrattar har nog inte haft någon dröm med blodsprängda ögon vad jag kommer ihåg i alla fall. Brukar drömma galet så det räcker och blir över ändå.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.