Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1224 ggr
Nirvana_Ophelia
1/25/14, 8:33 PM

Sanndrömmar och syner.

Hej

Har drömt massa saker som sedan slår in. "Dreams come true, for it is only logical for them to do so"/Alvin Schwartz, författare.  Bla. när jag gick i fyran, drömde jag om Jessica mordet i Skellefteå, ouppklarat mord. En tjej vid namn jessica blev hemskjutsad, en fruktansvärt stormig natt men tog sedan en genväg eller hur det nu var och mötte sin baneman. Svårt knivskuren lyckades hon ta sig till ett lägenhetshus, men ingen släppte in henne. Jag hade fel på massa saker i drömmen, som tex. platsen för mordet etc. Men såg henne, hennes utseende i drömmen stämde in på fotot i tidningen nästa dag…namnet, allt stämde. Hur kunde jag veta det? Jag "såg" det hända….

Sedan var jag med en kompis under tonårsåren på mcdonalds i Skeå, efter en utekväll och "ser" hur en kille som gått i Patricias klass, kommer in på mcdo, full och slår ner en krukväxt och snubblar. Sedan kommer han in, full och slår ner en krukväxt. Och snubblar. I en dröm, såg jag en kille utanför en hemsökt skola, samt sanatorium i S-svall. Killen från drömmen såg exakt ut som han i verkligheten!!
Sanndrömmen om killen på konserten, som verkar ha klivit ut ur min dröm, bokstavligen…fyrling drömmen…döda mormor som knackar på min dörr, sägandes mitt namn, Sofia…etc etc. Andar finns.

Annons:
[Lindyhop]1
1/26/14, 9:05 AM
#1

Klart dom finns.

Upp till toppen
Annons: