Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 781 ggr
gråsugga
2014-01-25 11:52

Jag snappar upp

Hej!

Jag utan tvekan säga att jag tidigare under mina år varit med om Övernaturliga saker och fortfarande är. Jag vet att jag som barn hörde väldigt många röster och såg människor ingen annan såg eller hörde. Minns att jag som 6-åring stod i mitt rum och plötsligt hörde en man klaga över sitt tillstånd och plötsligt fick jag upp bilden av en man i rullstol. Ropade direkt på mamma och frågade om vi hade gäster, men nej.. gäster hade vi inte och skulle heller inte få. 

Några år senare, natten till julafton, hörde jag något igen. Jag låg vaken ganska länge den natten då jag var nervös inför den kommande dagen. Julklappar osv.. ja ni vet haha. Då hör jag plötsligt hur det skramlar i köket på nedervåningen. Tänker direkt att det är mamma eller pappa som heller inte kan sova, så jag blir inte orolig. 
Därefter hörs tunga fotsteg i trappan, steg för steg, väldigt väldigt tunga. När mamma/pappa/det/den kommit upp blir det tyst ett tag. 
Så jag ropar "mamma?", antar att jag ville få det bekräftat att det var någon av mina föräldrar. Då börjar fotstegen gå mot mitt rum, så jag sätter mig upp i sängen men det kommer inte in någon i mitt rum. 
Fotstegen är i mitt rum, men jag kan inte se någon. 
Allt detta är väldigt klar för mig då jag blev väldigt rädd, det satt sig ordentligt på minnet. 

Flera, flera år senare fram till idag kan jag fortfarande vara med om saker. Det spelar ingen roll om jag är hemma, i skolan eller hos andra. Det är nästan hela tiden och det är riktigt jobbigt, då jag inte är speciellt kunnig inom detta område gör det mig rädd. 

Är det något som förföljer mig eller har jag förmågan att omedvetet snappa upp.. Kan jag på något sätt då stänga av?

Annons:
Amandla
2014-02-04 16:59
#1

*puff*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: