Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1517 ggr
jennifer123
2014-01-22 22:22

tjej 13, ivriga andar, aoura.

Hej. Jag, min familj och våra grannar har en eller flera andar som spökar bland våra lägenheter. Jag själv tycker inte det är så läskigt när saker ramlar ner eller om det låter som att det går någon i lägenheten för det kan det ju finnas logiska förklaringar till men det har hänt annat små läskigt också.

En gång för typ 3-4 år sedan så stod min lillasyster och borstade sina tänder oh så helt plötsligt skriker hon och alla springer in i badrummet då frågade vi vad det var då sa hon att det var en liten flicka ca 3 år som lyfte på hennes fläta och sa tihihi, Vi kallar flickan My. det var först gongen jag trodde att det fanns spöken då var jag 9-10.

sedan dess har det hänt massor med saker, tx att handtaget på landet åkte upp ner upp ner fast det inte var någon på andra sidan dörren, när det sattes på musik på högsta volym på mammas dator när locket var stängt och på Halloween när jag skulle gå till en kompis och var ensam hemma, jag letade efter en sak jag skulle ta med mig som jag hade lagt i badrummet, då sattes stereon på i vardags rummet och började spela a little party never killd nobody, så jag sprang till dörren oh sa:Äääh nu går jag trevlig Halloween, hejdå!

Jag är inte så himla rädd men jag undrar om man kan göra någonting för att få henne / dom att vara lugnare jag känner även att min aoura blir mindre när hon/dom är nära mig finns det något sätt att öva upp den.

Annons:
Gabriella.L
2014-01-22 22:28
#1

Be dem att sluta. Säg strängt "Sluta!" eller "Nu räcker det, jack vill inte".

Något liknande. De lyssnar, och kommer eventuellt att sluta.

jennifer123
2014-01-23 15:25
#2

jag har sagt det men det värkar som att det är ett barn, när min lillasyster tittar på barn kanalen så händer det aldrig någonting och en gång sattes barn kanalen på sigsjälv

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Gabriella.L
2014-01-23 20:09
#6

#5 Jag tror inte att det alltid har med saken att göra.

Vissa människor är helt enkelt mer öppna för andevärlden än andra. Det har ingenting med att vara döpt att göra ;)

Annons:
jennifer123
2014-01-31 10:01
#7

Jag mena att hon är liten och vägrar lyssna

[klarabastin]
2014-02-23 16:05
#8

ställ en gul ros i en vas någonstans! vet ej varför det funkar men jag har själv 2-5 andar/spöken hos mig speciellt i mitt rum. det brukade falla ner saker från tallriks hyllorna och försvinna mat ur kylskåpet i köket. men sen så en dag när mamma hade köpt en gul ros och satt den i köket så försvann allt men allt fortsatte en vecka efter när rosen dött.

pröva, vem vet det kanske slutar!:)

Svenne123
2014-03-19 09:17
#9

Hej hur gick det? saker brukar ha en naturlig förklaring och jag gissar så även här

Upp till toppen
Annons: