Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

skrivare som lever sitt eget liv.

2014-01-21 22:15 #0 av: Iska

Jag måste få klarhet i en sak. Kan en skrivare till en dator, som endast är kopplad till eluttaget (alltså inte till min laptop, för stunden) starta av sig själv och börja låta som om den gör sig beredd för utskrift, för att sedan stänga av sig själv. Min gör det med jämna mellanrum t ex när jag lagt mig för att sova och jag är alltid helt oförberedd och får hög puls. Är det här naturligt eller vad? 

Anmäl
2014-01-21 22:17 #1 av: _Fisken

Min Laser rycker till ibland. Det är nog nån rengöring på G.

Anmäl
2014-01-21 22:19 #2 av: Leon1973

Märke och Modell..?

Har den bluetooth eller wlan?

Anmäl
2014-01-21 22:21 #3 av: Mantissa

Tror också på rengöring. Kanske den står på stand by när du har den ikopplad i vägguttaget. I så fall spar du på ström om du kopplar ut den helt emellan användningarna
Min skrivare när jag växte upp hade också fuffens för sig. Ibland startade den av sig själv och skrev ut ett ark med ett litet svart hjärta i övre högra hörnet, inget annat. Förstår än idag inte hur det gick till, men jag är inte så teknisk heller

Anmäl
2014-01-21 22:21 #4 av: Iska

Tack för svar. Jag tänkte att det kanske kunde vara något sådantGlad Jobbigt bara, när man är helt oförberedd.

Anmäl
2014-01-21 22:23 #5 av: Magi-cat

Så där gör min också. Glad

Helt naturligt. Tror den gör någon kontroll eller nåt.

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.