Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1512 ggr
sländanskaniner
1/20/14, 3:40 PM

Hör röster

Har börjat höra en hel del röster..

Det började i ridhuset  då jag hörde ett skrik, ett barnskrik lät det som, sedan har jag hört en röst när jag varit ute och matat mina kaniner, hörde eller kommer inte i håg vad h*n sa dock… Hörde även något i går, när jag på väg in i stallet, någon sa då ''hej Ida'' och det var en mansröst, de andra i stallets röster blev då svagare och den andra rösten kom liksom ''inifrån'' lät det som..

Någon som vet vad detta är, eller vem som försöker ta kontakt med mig? Inte varit med om det innan utan har bara sett andar osv.

Annons:
jennifer123
1/20/14, 6:40 PM
#1

det värkar vara så att du är en av dom som kan höra och se andar, så länge som dom inte säger någonting elakt eller på något sätt är aggressiva kan du vara lugn och om du inte vill att dom ska vara där be dom att gå, det funkan för mig

sländanskaniner
1/20/14, 7:16 PM
#2

#1 Ja precis, direkt jag ''öppnade mig'' och inte var rädd för de längre så kom allt direkt, sedan har det bara blivit mer och mer.. Dock funderar jag lite vem det kan vara och vad de vill, rösten i går var väldigt märklig, haha! Ja precis, brukar be de att låta mig vara ifred, och det brukar hjälpa :)

jennifer123
1/23/14, 3:28 PM
#3

men ignorera dom så kommer dom inte in i din aoura

sländanskaniner
1/25/14, 9:27 PM
#4

#3 Har inte sagt att jag inte vill höra det? ;)

[Lindyhop]1
1/26/14, 9:08 AM
#5

Öppnar man sig så kommer det mer och mer. Så upplever jag det iallafall.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Lindyhop]1
1/26/14, 9:26 AM
#7

Vad menar du? Förklaring, tack!!!

[Lindyhop]1
1/26/14, 10:11 AM
#8

#7 Du har skrivit här och på en annan sajt att det är dags att öppna Bibeln. Och då önskar jag gärna att du utvecklar resonemanget.

ida_plutt
1/26/14, 12:08 PM
#9

jag heter ida, och igår när jag var ute och skulle hämta ved, hörde jag en röst, precis som du,. nån som skrattade, och efter det en mansröst, "Hej". livrädd och sprang iväg.

Kram, kram ,kram Hjärta

Upp till toppen
Annons: