Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 826 ggr
julia_directioner
1/19/14, 11:14 AM

Hjälp mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag har länge känt mig iaktagen (stavning) i mitt rum. Jag har länge tyckt att det känns som att någon står vid min dörr och kollar på mig (se bild). Det är väldigt svårt att sova i rummet. Innan jag hade detta rum så var jag i det andra rummet ( ni ser dörren på bilden). Jag vet inte om det bara var jag men en natt för några år sedan så såg jag en gestalt, det var som en mörk skugga som svepte förbi in i rummet som jag har idag. Jag har försökt att berätta för mamma och pappa men dom tror inte på mig. Om någon skulle kunna se eller känna något på bilden så snälla skriv vad ni ser/känner. Jag behöver verkligen veta om det är bara jag eller något annat. Är jättetacksam för svar!

Annons:
[Fabulous.]
1/19/14, 12:11 PM
#1

Hejdär! Jo jag fick en dunkande känsla att det inte är någon där, om du har en känsla vid dig, så är det din skyddsängel. Men du sa skugga, ja då kan ju det vara någon som har gått bort och är vilse i ditt hus. Om han/Hon har gjort någon illa så ring ett medium annars om det är snällt, försök prata med den. ( För sök ej kontakta den för meningen är att hon/han ska kontakta dig )

[gossi15]
1/19/14, 9:00 PM
#2

jag kände ingenting faktiskt :)

Voli
1/20/14, 10:33 PM
#3

Du har ingen ond ande där, men du har en som skyddar dig. Det är någon från din pappas släktsida som vakar över dig, mest på natten.

Den iakttagande känslan är bara energi du känner av att du är vakad över!:) 

Du kan vara lugn, positiv energi är bra. Du kan känna dig glad över att någon finns där och står upp vid din sida, även kallat skyddsängel!

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

jennifer123
1/21/14, 9:29 AM
#4

Jag kände att det stor någon cirka en halvmeter framför garderoben.

[majatengdelius]
1/21/14, 11:31 AM
#5

Jag får för mig att det är en kvinna. Inte speciellt gammal, knappt över 30-35.

Hon gör nog inte så mycket väsen av sig, men hon vill ändå få dig att känna att det är någon där med dig.

Jag får absolut ingen obehagskänsla från bilden. Tvärtom så känns det bara som att hon kollar läget :)

julia_directioner
2/8/14, 5:38 PM
#6

Tack för alla svar :) Jo, jag har tänkt på att det är en kvinna (från min pappas släkt) som jag känner att jag har väldigt mycket gemensamt med och jag har alltid vart intresserad av henne och tänkt på henne, men aldrig hunnit träffat henne. Hon dog ett långt tag innan jag föddes. Även fast jag aldrig har träffat henne så känns det som att vi har någon speciell kontakt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: