Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3176 ggr
caroline_880512
2014-01-17 15:35

Dröm om stulen bil

Jag drömde att jag och några till var på väg hem ifrån Ullared. När vi åkte förbi ett shopping center i Örebro tror jag de var. Jag vände bilen och stannade till så vi kunde shoppa ännu mer. Men när vi var klara med shoppingen så hittade vi aldrig bilen. Jag visste vart jag parkerat men den stod inte där. På våran dosa till bilen finns de en gul liten knapp. Den tänder lysena på bilen så att man hittar den även när de är mörkt. Men när jag klickade på den så tändes massa lysen till andra bilar. Samma modell som vi har. Hittade lite senare en bil som såg ut precis som min. Men när jag såg reg numret så stämde inte de. Så vi ringde polisen som fick veta av någon annan polis att dom hittat min bil. Fast han som stulit den hade krockat med ett träd. Så det var inte mycket bil kvar. Sen frågade polisen mig lite saker om bilen. Om allt fungerade. Om de var något problem med bromsar osv. Sen vaknade jag. Någon som har någon aning om vad den här drömmen betyder?

Annons:
VildaVittra
2014-01-17 15:38
#1

Du borde kolla bromsarna på bilen? Det skulle jag göra, knäpp som jag är. 😛

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

HellaBella76
2014-01-17 17:56
#2

(VildaVittra) Hahaha… de va kul!! :D Men intressant det här med drömmar, tyvärr kan jag inte hjälpa dig men kanske någon annan som kan..? :)

caroline_880512
2014-01-17 18:08
#3

Bromsarna fungerar klockrent. Dom är nybytta. Köpte bilen i november och då var de nya bromsar och lite till.

Upp till toppen
Annons: