Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 626 ggr
lofgal
1/17/14, 6:58 AM

Vad hände?

Hej allihopa! Tänkte berätta en sak som hände mig för ganska länge sedan och som jag har tänkt på ganska mycket…

Det var i en gammal lägenhet, där jag bodde med min sambo. Jag låg och sov i sovrummet. Sängen stod så att fotändan var vid ingången till sovrummet, och det fanns ingen dörr. Min vän låg och sov inne i vardagsrummet. På morgonen när jag var vaken och ligger kvar i sängen så ser jag att någon tittar in på mig, och jag är helt säker på att det är min vän. Sedan hör jag hur hon går in till vardagsrummet och lägger sig i soffan igen. Jag går upp och säger till min vän: Var du och tittade in på mig nyss? Hon vaknar och säger att hon sover och att hon inte alls har gjort det…

Vem var det jag såg? Var det på riktigt?

Jag var även med om andra saker i den lägenheten… Jag kan lägga in bild på lägenhetshuset om någon vill se. Jag bor i samma hus fast i en annan lägenhet nu, och känner ibland fortfarande saker…

Annons:
Fridborg
1/17/14, 7:11 AM
#1

Det kan ha varit din kompis som gick i sömnen, då vet man inte att man varit uppe och gått… Och saker kan spela många spratt när man är mellan vaket tillstånd och sömn.

Upp till toppen
Annons: