Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3394 ggr
[MiniPim]
1/11/14, 10:57 AM

Drömmer konstiga drömmar

Nu är det så att på senaste tiden har jag bara drömt extremt konstiga drömmar. Invecklade, komplicerade, sorgliga och sen drömmer jag hela tiden att jag är fast någonstans.. Inte att någon håller fast mig, men att jag aldrig kan gå ifrån mitt hus typ. Igår drömde jag att jag skulle ut till kaninerna, ser att det är ett hål i Mollys (hon som försvann) bur och att våran katt ligger där. Jag får inte upp buren så jag skjuter våran katt, flera gånger men han dör inte.Till slut skjuter jag igen och då skjuter jag min kanin istället. Jag gråter så himla mycket, sen så ser jagat t det är grus på hela berget som är mittemot oss. Massa grus. Jag går dit och kollar och hittar en båt som är från något krig. Sen när jag går in så ser jag att ett stort träd ramlar på vårat växthus, jag försöker speinge iväg men jag är liksom fast och helt hjälplös. Sen går jag ut, ser min andra kanin i ett fängelse som pappa byggt (liksom ehh). Sen är två av mina kompisar (som har något emot varandra, går ens inte i min klass) på min grannes tomt och har min sparkcykel. Till slut drömmer jag att jag och min syster ska till en tant för att hon vill köpa något! Jag har drömt det hela natten… Ni fattar ju hur himla konstigt allt är, bara att drömma att jag sköt min katt gör mig sjukt ledsen. Och min pappa skulle liksom aldrig stänga in min kanin i ett fängelse? Inget är typ möjligt. Vad kan detta bero på?

Annons:
NiklasTyreso
1/11/14, 12:09 PM
#1

Jag tror inte drömmen är övernaturlig. När jag läser din dröm får jag tanken att drömmen speglar att du håller på att gå från barndomens "fängelse" där man inte får bestämma och styra själv, till att bli självständig tonåring, men det är läskigt att bli självständig att ta ansvar (för kaninerna ex) och ännu vet du inte riktigt hur man gör och är som självständig ansvarstagande vuxen. Då blir det lätt fel, som när du i drömmen skjuter katten flera ggr och sedan kaninen. Du håller på att hitta en ny roll i livet och när du får kommer in i den och ser att det går bra så kommer sådana här mardrömmar försvinna. Bara min personliga tolkning. Du känner dig bäst och är eg den som bäst kan tolka dina egna drömmar.

Åsa Wahlman
4/29/14, 9:16 AM
#2

Vilken dröm jag hade i natt .. Woodpeckers( en raggar klubb inne i stan ) tog över lenas gamla kräk till häst som de sa, ( som igentligen är en 6årig tinker som heter Tommy ocjh är jätte mysig han var halt och hade svårt att gå.. Jag hade Faks ( min gamla nordsvensk som är i himlen , pga hälta som jag ej fick bukt på) i min bil varför vet jag ej, sedan så var han också halt Janne stoppa ett pigg svin som var på väg in på klubben Mysko var detta ..

Mvh

Åsa Wahlman

Ta hand om er där ute

Upp till toppen
Annons: