Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 5499 ggr
Alicereyes
2014-01-09 04:12

drömtydning.. flera råttor?

vakna precis, panik slagen & storgråtandes från ännu en hemsk mardröm..
Drömde att min pojkvän hade jobbat med att langa knark från danmark till personer i helsingborg området, där jag bor. Så va vi nånstans som skulle föreställa mitt hem. Hade fått en mus, som efter några dagar smet hon & kom tillbak, fast som min hund & det visade sig hon varit dräktig. Hon hade fött i mitt rum, mus & rått bebisar?! dem fanns överallt i hela mitt rum.. Hittade nya hela tifen. Dem va nyfödda & hade till och med blod på sig, de va kanske 2-3 stora sen resten va små, väldigt små. Det va kanske 10 stycken. Drömde att jag bar runder dem i min hunds säng.
Senare under allt, träffade jag min pojkvän nånstans. Kan ej förstå vart det var, men iallafall så va vi där vi var med några andra killar & tjejer. + en tjej som gick i min skola innan som jag inte alls gillar speciellt mycket.
Sen helt plötsligt går min pojkvän iväg med henne & börjar strula/hångla framför mig! blir helt förstörd såklart. Gick iväg å snackade med min kille & gav han, eller försökte ge han en öronfil för de han gjorde mot mig, men de blev lixom en motgång & jag kunde ej ge han den.. Sen försökte jag snacka med tjejen & hon bara skratta åt mig å sa "synd gumman, din snygga kille valde mig istället för dig! haha hur känns de?" ville bara döda henne, brast innifrån & återigen när jag tänkte ge henne en öronfil blev det långsamt igen & kunde inte göra det. Igen kom hon med en kommentar "haha, älskling kommer du ihåg på festen?! så galen den va" och såg ännu en gång dessa råttor/möss bebisarna igen..

va kan detta betyda?! vet att min pojkvän aldrig skulle gå & göra nått bakom min rygg. Är med honom varje dag. Varje helg sover han här, så det finns ingen chans att han har varit otrogen. Han är muslim också & har en väldigt stor släkt, så är han inte med mig är han med dem. Han är alltid med sina föräldrar & släktingar, så jag förstår inte varför jag fortfarande drömmer dessa hemska drömmar :(

Annons:
ALPHIRA
2014-01-09 04:47
#1

Bästa Alicereyes.

Jag tror ABSOLUT INTE att din dröm tyder något speciellt, ingenting obehagligt som skulle hända för dig eller er!

Kanske du undermedvetet har en rädsla att mista din pojkvän fast du vet att han är dig trogen.

Var trygg i din relation och lev det verkliga livet.

Sömnlivet kan vara märkligt ibland, det är ingenting att hänga sig på. Koppla av.

Tänk vackra tankar innan du somnar.

Magi-cat
2014-01-09 10:21
#2

Bra svar av ALPHIRA! Drömhjärnan gör "testkörningar" ibland av rädslor man har och särskilt när man håller på och vaknar fram emot morgonsidan kan det bli hur rörigt som helst, nästan. Sköt om dig och tänk inte mer på drömmen! :-)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: