Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Varför blir det ljust när jag sover?

2014-01-07 19:35 #0 av: Galaxy86

Hej

När jag ska sova så blir det alltid vitt ljus nästan som en sol. Det bli aldrig mörkt trots alla lampor släckta.

Har försökt att dra över täcket och blunda men den finns där ändån. 

Någon som upplever samm sak? och vad kan det vara? :)

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl
2014-01-08 17:17 #1 av: Nirvana_Ophelia

Nej, har inte upplevt samma sak...men det kan vara en ande eller en ljusvarelse...

Anmäl
2014-01-09 02:55 #2 av: ALPHIRA

Jag personligen tror att du har en eller flera änglar med dig. Eller ljus (helande ljus) kan dom skicka på annat vis också "ovanifrån".

Var tacksam. Hjärta

Anmäl
2014-01-09 08:19 #3 av: Galaxy86

Tack för era svar. Skönt att man inte är ensam på natten=)

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl
2014-01-09 08:54 #4 av: powerofthebass

Har alltid tänkt att det är månen. Men låter minst lika mysigt med andar

Anmäl
2014-01-10 00:40 #5 av: [Blue_Lugia]

Är det ett konstant ljus eller blixtrar det till?

Anmäl
2014-01-10 01:55 #6 av: ALPHIRA

Vet inte hur Galaxy har det. Jag har upplevt det några gånger och det har varit konstant ljus. Har känt mig då mycket lycklig, känt kärlek och har känslan av att vara omringad av något stort.

En gång var ljuset "smalare" och ljusstrålen riktades direkt på pannan på mig.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.