Annons:
Etikettsorg
Läst 2039 ggr
_K_
1/6/14, 6:09 PM

Hur länge ska man vänta?

Den viktigaste personen i mitt liv gick bort för ett par dagar sedan och jag behöver så förtvivlat få något slags Tecken på att det finns något annat efter döden än bara död. Funderar på en privat sittning men undrar om jag bör vänta ett tag innan jag söker kontakt med honom. Det har knappt gått tre dygn nu.

Någon som har erfarenhet av detta och har råd?

Annons:
Aleya
1/6/14, 6:26 PM
#1

Ibland kan det ta några dagar till flera år.

Allt beror på den avlidne.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ALPHIRA
1/9/14, 3:14 AM
#2

Deltar i sorgen.

Tänk att han/hon har nu kommit till ett annat tillstånd och har mycket för sig.

Det har inte gått så lång tid. Låt honom/henne själv kontakta dig när det känns så.

Men visst ser han/hon din sorg men jag tror personligen att det är inte dags för en privat sittning än. Andarna brukar behöva tid att "andas ut" efter "döden".

För anden är det inte alltid så lätt och enkelt att komma hit till vår dimension som många tror.

Men ett litet Tecken kan du väl önska. Och det får du säkert.🌺

Hör av dig.

_K_
1/9/14, 4:00 PM
#3

Efter ett par dagars funderingar så förstår jag ju att jag är för ivrig. Just nu känner jag mig bara uppgiven. Jag avvaktar och håller utkik efter något Tecken..

twoodblue
1/9/14, 4:51 PM
#4

Hej,   Jag kan tyvärr inte säga om det finns något mer än döden eller inte, däremot så vet jag hur det är att förlora människor som man håller varmt om hjärtat.

Så Jag sänder en styrke-kram till dig!

Beautiful Dreams…

delfinos
1/9/14, 4:58 PM
#5

När min mamma dog för ett antal år sedan, kunde jag känna hennes närvaro ibland. Men jag kommer inte ihåg hur länge det tog innan jag kände det.

Beklagar sorgen, sänder dig styrkekramar.

_K_
1/10/14, 3:10 PM
#6

Tack. Det är första gången jag förlorar någon som står mig nära och så blir det den som står min allra närmast. Ena stunden är jag helt övertygad om att han ska komma in genom dörren som vanligt och sedan kommer jag på att döden är något permanent. Jag har bett honom att besöka mig i mina drömmar men jag minns ingenting från mina drömmar just nu. Har vaknat med huvudvärk och total utmattning istället.

Annons:
Tjeja
1/10/14, 3:28 PM
#7

Vet du, ofta har man själv svårt för att vara mottaglig för andevärlden just när sorgen är färsk och man ännu är i något utav en chock.

Du kan behöva lite mer distans själv också för att vara lyhörd för Tecken och kontakt. Det i sin tur kan även det variera från några dagar till längre tid.

Så vänta lite tills du själv har landat lite i din sorg och känslorna är med på tåget igen utan att ta över allt för starkt och panikartat ska du se att du kommer märka saker när du minst räknar med det eller förväntar dig det. Då kan det också vara lagom att boka en sittning.

STOR VÄRMANDE KRAM! 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Melinda69
1/10/14, 9:13 PM
#8

Hej, det är nog olika från fall till fall. Beror på omständigheterna kring deras bortgång. Jag har varit på privatsittning hos en mycket duktig medium i Sthlm. Syftet var att komma i kontakt med en vän som gick bort för 1 år sedan. Hon var inte redo än meddelade hon, men hälsade så mycket och förklarade varför…. Däremot var min morfar på plats och min mormors syster som jag älskade mycket. De förklarade en hel del för mig, jag har haft många funderinar på olika saker under åren och när jag gick därifrån var jag hel för första gången. Dvs. när du tar en privatsittning med medium som förmedlar information från den andra världen vet man aldrig vem man får kontakt med. Jag skulle inte tveka, men du måste gå till en riktigt duktig annars blir du bara besviken. Jag kommer att besöka mitt medium i gen.

_K_
1/11/14, 9:18 AM
#9

Har ni något förslag på någon bra i Västra Götaland?

Upp till toppen
Annons: