Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Off Topic

Viktkamp

2014-01-05 18:05 #0 av: Nirvana_Ophelia

Jag undrar hur man snabbast går ner i vikt från ungeäfr 90 kg till 70 kg and ner till 60, 50 kg? Vet inte om det finns någon tråd för det här, men jag kan ju pröva.

Anmäl
2014-01-05 20:13 #1 av: JodineFritzl

Men det kanske inte hör till just Övernaturligt iFokus? Eller har jag missat nåt?

Anmäl
2014-01-05 20:15 #2 av: iMrtin

sluta ät

vill du ha hälsan i behåll så ska det inte gå snabbast möjligt

Anmäl
2014-01-05 20:25 #3 av: Fjäril

Jag lade tråden under Övrigt.

Kolla på 5:2-dieten, Kolhydrater, eller Hälsa.iFokus, beroende på vad som passar dig.

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.