Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2098 ggr
Eldflickan
2014-01-03 12:56

Hjälp med drömtydning, snälla!

Hej!

Igår innan jag somnade bad jag mina skyddsandar och andra andar vid min sida att visa mig tydliga Tecken i mina drömmar som jag själv skulle kunna tolka och som skulle ge mig svar på mina frågor.

Det gäller en kille jag nyligen träffat och är kär i, och mina frågor var vad han känner för mig, och om vi har en själslig förbindning.

Jag drömde, men såklart så förstår jag inte alls vad drömmen betyder. Därför behöver jag lite hjälp av er duktiga drömtydare här på övernaturligt i fokus

Jag var på min gamla skola (vi gick eller går inte på samma skola han och jag) och det var en avslutningsmiddag för min gamla klass, men ingen från min klass var där förutom jag. Reflekterade inte över det i drömmen. De som är där är jag, mamma (hennes kompis son är den jag är kär i), min bror (med samma namn som han jag är kär i), en gammal fritidslärare jag hade, och sedan en man från tv, en handbollstränare jag inte hade (han tränade killaget i samma årsgrupp som oss), min gamla handbollstränare (jag går ej på handboll längre och ogillar henne starkt), samt två andra tjejer från handbollen jag inte gillar. Och sedan var det ju han jag är kär i.

Ett långt bord med mat är utanför matsalen, alltså utomhus, sedan ska man gå in i kapprummet och sätta sig vid ett långbord. Det som serveras är pizza och skaldjur (båda kan associeras med killen jag är kär i). Jag tar mat, de äldre männen stöter på mig men jag bara ler som om jag visste något mer än dem, något viktigare, lite som om jag ser mig som en viktigare person än dem. Jag och killen jag är kär i får ögonkontakt och ler båda två på det sättet, som om vi vore förståndigare. Jag skrattar lite åt något. Blänger på handbollstjejerna jag ogillar.

Sedan kommer en annan del, som liksom känns på ett annat sätt. Ni får gärna tolka det innan det här och de efter det här som två olika delar.

Vi sätter oss sedan vid bordet, och folk börjar att nästan skrika på vissa håll, skratta på andra. De bråkar och skämtar och det är nästan ett kaos. Jag och killen jag är kär i, vi sitter inte bredvid varandra, och vi är helt lugna och sitter och äter i lugn och ro. Våra blickar sveper över kaoset omkring oss, och ibland möts våra blickar. Vi ler på det där sättet mot varandra igen och allting känns så lyckligt, åtminstone för mig. Men jag är ju redan kär så jag vet inte.

Hela drömmen känns så lugn och lycklig. I vanliga fall i den miljön skulle jag få panik.

Innan denna dröm så drömde jag något annat, men blev väckt och kommer inte ihåg det.

Jag är så otroligt tacksam för hjälp!

Mvh Eldflickan

Annons:
Eldflickan
2014-02-05 21:03
#1

Uppar lite..

Fjäril
2014-02-05 21:09
#2

Hej,

Jag tycker inte att man ska spå (eller tyda) drömmar vad gäller kärlek - eller liknande saker. Allt sådant får tiden utvisa.

Din dröm verkade lite rörig, kanske funderar du mycket på allt detta, med killen och kärleken. Det var också många personer med i din dröm. Vad har du för relation till dem, eller hur är relationen? Du behöver inte svara på frågorna utan fundera på dem för dig själv.

Alla är vi osäkra i början av kärleken. Vi vet inte vad den andre tänker och tycker. Både spännande och läskigt 🙂

Jag tycker du ska låta tiden avgöra vad som är tänkt att vara. Vi kan inte få svar på allt utan dem måste vi hitta längs vägen själva. Dessutom, inte just vad gäller den här killen, så behöver vi lära av våra misstag. Ibland känns det tråkigt när saker inte blir som man tänkt, men då är man åtminstone en erfarenhet rikare.

Hoppas det löser sig!

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: