Annons:
Etiketthealing
Läst 992 ggr
imXeddie
2013-12-30 19:04

gråa smala armar, vem är det och vad betyder det ?

Hjälp ! Jag var nyss hemma hos min farmor och hälsade på. Hon mådde inte så bra så jag tänkte försöka skicka lite healing till henne men det var mycket svårt (kanske beroende på att hon inte kan sitta stilla och ta det lugnt). Jag är inte så väldigt erfaren själv och det enda som jag någonsin har märkt av när jag gör healing är hur det "drar" i händerna, jag har ju dock hört om de som ser väldigt mycket olika saker och även känner starkare och fler saker än mig. I alla fall det där var lite bakgrundsbilder fakta så för att komma till saken: När jag gjorde healing på henne så fick jag en känsla av att jag såg två ganska mörkt gråa armar som var väldigt smala och händerna som hade samma färg som armarna var knotiga och smala. Armarna med öppna händer sträckte dig utåt som för att omfamna någon … Detta gjorde mig oerhört rädd då jag för det första aldrig upplevt något liknande och för det andra så förde "bilden" eller "känslan" (jag vet inte vilket faktiskt och det är svårt att beskriva upplevelsen) det förde med sig en obehaglig och stressande känsla som jag inte förstod då jag innan känt mig mycket lugn. För att tillägga också så bara en timme innan jag besökte farmor hade jag skickat healing till en annan släkting sim mådde dåligt och då gick det väldigt bra och jag kände verkligen hur energin gick in i henne. Så varför jag skriver här nu då: Är det någon här sim har liknande erfarenheter eller son andra anledningar har någon aning om vad det kan betyda, vem det kan vara, och varför jag såg/kände/upplevde detta ? Jag vore oerhört tacksam för svar av alla slag, någonting som kan hjälpa mig att förstå. Ha det bra alla ! Eddie

Annons:
Upp till toppen
Annons: