Annons:
Etikettmedialitet
Läst 694 ggr
Trippeltre
12/29/13, 6:54 PM

Jag blev väckt av ett oljud

I natt blev jag väckt kl 2:15 av ett oljud vid mitt vänstra öra. Det lät väldigt obehagligt och högt som att någon höll en högtalare mot örat. Det var ett brusande ljud och på samma gång tjutande, lite som en brandvarnare.

Jag kollade klockan och lade mig ner för att sova igen, somnade men vaknade några minuter senare av att samma sak inträffade igen.

Den gången tyckte jag att det var lite jobbigt så jag bad mina "vänner" om dem kunde hjälpa mig och se till så att det var tyst när jag sover så att jag kan få sova ut.  Efter det sov jag ostört hela natten.

Jag ser eller hör ibland andar när jag ska sova men jag har inte varit med om sådana här konstiga ljud förut.

 Är det någon som vet vad det var för ljud jag hörde?

Annons:
Ghosthunter
12/29/13, 7:05 PM
#1

Det kan vara ett Tecken på att du öppnar upp ditt klarhörande, clairaudience 🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Trippeltre
12/29/13, 8:48 PM
#2

#1

vad spännande. Jag hör ofta ett ringande ljud i öronen, kan det ha någonting med det att göra? :)

TezzD
12/29/13, 8:53 PM
#3

Som Gh säger så är det att ditt CA ökar :)
Det du kan göra är att slappna av och försöka att fokusera mer när du hör detta och inte försöka att bli av med det, kanske kan du urskilja ord till slut 🙂 När jag får pip i öronen så brukar jag slappna av och meditera lite, ibland avtar det direkt och ibland får jag till mig små ord eller bilder.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Ghosthunter
12/29/13, 8:54 PM
#4

Ja det kan ha med det att göra. Men ringandet beror ofta på energiskiften eller att andar är i din närhet.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Trippeltre
12/29/13, 9:08 PM
#5

#3

tack för tipset det ska jag testa nästa gång :)

#4

Jaha det förklarar en del.

Trippeltre
12/29/13, 9:09 PM
#6

vet ni förresten vad man kan göra för att bli bättre på att uppfatta bilder man får till sig? :)

Annons:
Trippeltre
12/29/13, 9:12 PM
#7

Jag kan känna på mig när det är en ande i närheten. Då får jag en vibrerande känsla i kroppen. Men sedan vet jag liksom inte hur jag ska gå vidare. För att känna av vem det är.

När jag hör någon eller ser någon så är det ingenting jag bestämmer själv utan det kommer spontant. Jag skulle vilja lära mig att kontrollera det mer. Tex att känna in energierna på en viss plats när jag känner för det.

Upp till toppen
Annons: