Annons:
Etikettertipsråd
Läst 999 ggr
Hyena
2013-12-26 20:32

vem eller vad är det jag känner?

Hej alla glada!

Kan börja med att säga att utöver mina egna upplevelser (som jag aldrig riktigt kunna sätta ord eller förklaring på), så är jag helt ny på allt vad andlighet och medialitet innebär. Hoppas att ni fina människor skulle kunna leda mig åt rätt håll och ge mig tips på hur jag ska kunna gå vidare!

Så länge jag kan minnas har jag känt att jag har något med mig som vägleder mig och som jag frågat om råd trots att jag inte vet riktigt vad jag pysslar med (haha!) Jag har många gånger försökt känna mig in på vad eller vem detta kan vara, men hur i hela friden ska jag kunna avgöra om det är en andlig vägledare, ängel, avliden släkting, tvillingsjäl eller något annat?

Läser jag i andra trådar så verkar allt så enkelt, börjar tro att jag sätter krokben för mig själv och krånglar till saker mer än nödvändigt :) Jag har aldrig riktigt kunnat "stänga av" helt för att kunna känna in detta vägledande väsen. Någonting är finns hela tiden och stör som en mygga i örat när man försöker sova, och blockerar.

Detta leder i sin tur till att jag blir irriterad och uppgiven för jag vet med största säkerhet vad detta störande moment är! Jag kan inte komma vidare och jag känner mig låst, och hur fasen ska jag komma ur den onda cirkeln!

Det självklara är ju att ändra tankesätt ;) ignorera det dåliga och fokusera på vad det är jag vill, men hur kan jag hjälpa mig själv? Meditation? medial mentor? stöd och peppning behöver jag i vilket fall känner jag!

Det hade känts tryggt att veta vem denna någon eller något som hjälpt mig många gånger är. Väldigt flummigt blev det nu ser jag; men någon kanske förstår vad det är jag försöker få fram i mitt något förvirrade första inlägg på iFokus? :)

Fridens liljor!

Annons:
Upp till toppen
Annons: