Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1481 ggr
Jeafle
2013-12-26 19:43

Vem besöker mig?

Hej på er, Det har visat sig fler än en gång att jag tydligen har väldigt god intuition och det "kommer" saker till mig som jag blir mer uppmärksammad på. Ibland händer det även att jag får besök från andra sidan. I natt fick jag besök av en väldigt upprörd "ande" som for omkring i rummet som en svart skugga när jag skulle sova. Det "smällde" också konstigt i mina öron så att jag vaknade till hela tiden och direkt efter smällarna så for den omkring. Jag tror att det har ett samband med att min sambo tillslut erkänt samma kväll och berättat att han varit med en annan kvinna och därmed bekräftat min intuition och mina syner, istället för att få mig att tro att jag var knäpp. Men varför var anden på mig och inte min sambo? Han sov gott hela natten medan jag inte fick en blund..dels för att jag var ledsen och sedan för att denna ande störde mig hela tiden. Viktigt att berätta att jag inte blev rädd vilket jag har blivit ibland vid vissa besök från andevärlden. Finns det någon därute med öppet sinnelag så dela gärna det första som kommer upp i ert huvud för det brukar vara svaret. Kram J

Annons:
Upp till toppen
Annons: