Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 513 ggr
Alternative
12/18/13, 10:06 PM

Andar och spöken har aldrig varit min grej

Men nu sista tiden från 2013.12.07 för att vara exakt så har dessa småväsen varit grymt påträngande.
Aldrig sysslat med mediala ting, eller vad man ska kalla det.

Började med att jag fick en tjejs farmor på halsen som överöste mig med information, som dessutom stämde till punkt och pricka.

Nu igår och idag så har jag varit barnvakt åt en kompis i hennes nyinköpta hus.
Spökar är bara förnamnet, varit nere i källaren och verkligen gått igenom den, låter som råttor men finns ingen spillning, kan även höra något leka med någon form av metalliskt leksaksinstrument och i någon form av långsam melodi, men det finns inget sådant i källaren.
Dessa ting hör även hennes son.

Från källaren ser man i ögonvrån hur skuggor smyger upp i resten av huset, tyvärr ingen dörr man kan stänga.
Hennes son sover ofta hos mamma, och jag förstår varför.
Visst det har blåst ute och det är ett hus av trä, men detta klampande och att något faktsikt flyttar på saker.

Så nu i natt försökte jag få det att lugna ner sig genom att visualisera mig genom hela hennes hus rum för rum och stänga och beskydda genom pentagrammet och de fyra elementen vart för sig.
Fick klockren kontakt med en kraft jag ofta sökt men aldrig funnit.
Kraften förklarade hur att använda pentagrammet vidare bortom de fyra och även hur att förgylla genom ljus, vilket jag aldrig jobbat genom.

Dels så måste jag på något vis få kontroll på det som sker kring mig.
På något vis stänga min aura, för just nu är jag som en vidöppen portal dit allt suger sig och att bevara lugnet går inte helt och fullt.

Jag ser och jag känner, svårt att förklara, men de som vet hur att använda det tredje ögat vet nog vad jag menar.

Fråga nummer 1
Vad är det som skett sista tiden, alltså i det andliga?
Fråga nummer 2
Lite hum om saker och ting har jag, men vad kan jag själv göra för att få det att lugna ner sig?
Fråga nummer 3
Hur kan jag skydda mina vänner, och vad kan och skall jag göra för att hjälpa?

Varit nedstängd i ex antal år.
Låt oss kalla det att jag varit på semester.

Annons:
Upp till toppen
Annons: