Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 703 ggr
[mmiliaaa]
2013-12-17 22:47

Vem är det?

Sedan ungefär ett halvår tillbaka har både jag och min mamma upplevt att det är något övernaturligt i vårt hus. Väldigt ofta kan man se skuggor som går mellan köket och hallen. Ibland känns det som att någon drar en i byxbenet eller lägger handen på axeln. Jag känner även ett starkt obehag i våran tvättstuga och vill därför inte gå in dit längre. En gång när vi hade gäster så lät det som att en nyckelknippa ramlade ner på golvet. Både jag, mamma, en av gästerna och deras hund hörde detta, men vi hittade inget som hade ramlat ner. Min mormor gick bort för cirka 2 år sedan, och när hon var här medans hon levde så var hon ofta i vår tvättstuga och vek tvätt. Därför undrar jag om det kan vara hon som är här? Men om det är hon så tycker jag inte att jag borde känna sånt obehag. Kan någon av er se eller känna vem det är som besöker oss? Vad vill personen? Jag kan tillägga att både jag och min mamma blir skrämd av skuggorna och ljuden. Vi har sagt högt att vi inte vill ha besök, men det blir inte bättre. Hoppas att någon av er kan hjälpa mig. Jag har inga problem med att ha besökare här, men jag vill väldigt gärna veta vem/vilka det är.

Annons:
ALPHIRA
2013-12-18 00:30
#1

Jag är inte medium och därmed vet inte vem som besöker er.

Du (ni?) upplever att det möjligen kan vara din mormor.

Man kan känna obehag oavsett om det är en kära släkting eller någon annan som är på besök om man inte är van att handskas med andebesök. (Har själv andebesök och ibland är jag också rädd.)

Om det är din mormor…ska du inte prova och försöka fråga henne på något sätt om det är hon… Du vet att man behöver inte vara rädd om det är hon. Och inte annars heller.

Du kan också be om att få drömma om henne. Kan hända att du får någon klarhet den vägen också.

[mmiliaaa]
2013-12-18 08:01
#2

Tack för svaret Alphira. :)

Jan Ganneskog
2013-12-18 12:17
#3

Tänk på att Du inte är rädd för mormor eller de som är där runt er. Eran rädsla består av eran osäkerhet på vad som föregår och att inte ha kontroll. Välutbildade medium träder ju in i vad som helst o tar befälet. Hade det varit farligt hade ni vetat detta för länge sedan.

fråga vad dom vill eller sök utrensning.

J.G

Upp till toppen
Annons: