Annons:
Etikettandlighet
Läst 866 ggr
mimi07
2013-12-16 00:00

prata med farfar?

hej:) min farfar dog i måndags (9 dec) och han kunde inte prata på slutet och jag vill prata med han en sista gång så jag vet att han har det bra och hur han mår och om han vill säga nått. men hur då? jag har ju andar runt om kring mig det vet jag. och jag vet att jag är väldigt öppen.(eller vad man ska säga) jag är väldigt troende och har varit med om att morfar har suttit vid min säng och jag ser folk och ibland så kan jag se folk som tittar på mig och sen åker nått i vägen o plötsligt är den personen borta..

Hjärtaälska dit liv! det kan ta slut imorgon!Hjärta

Annons:
linnease
2013-12-16 00:10
#1

Jag skulle säga, bara våga lita på att du kan. Och lita på vad du upplever. Och bara liksom, släpp in det ♥

kulanturbo
2013-12-16 00:42
#2

När mamma dog för precis 4 veckor sedan låg hon och tittade snett upp som om hon såg något. Hon såg helt lugn o trygg ut. Vilket hon inte var tidigare. Hon orkade inte säga något. Det sista hon sa var om jag visste när vi skulle åka hem. Jag svarade att du är nog för trött att åka hem idag. Då sa hon att då tar jag det på söndag. Hon dog på söndag. Så det känns som hon menade det hemmet

Eija
2013-12-16 02:51
#3

mimi07…Oftast är det ju så, att när man är så öppen och kan skönja andar, så skulle jag tro att det första som du får i ditt huvud när han kommer, det är det som han säger till dig antagligen via telepatiliknande förmåga….

Du kan ju också ställa frågan i ditt huvud, när du Känner eller förnimmar honom…

Kanske inte fungerar i början men med träning så märker du säkert om det är svar från morfar eller dina egna tankar…

Lycka till

Och beklagar sorgen

mimi07
2013-12-18 01:04
#4

Jag höll ut min hand från sängen och kände att det blev kallt och att det blåste på handen men eftersom jag har inget fönster öppet så… sen när jag kollar upp från mobilen då ser jag uppe i taket : farfar. Asså inte så tydligt men jag känner igen hans ögon och hans hår och sen såg jag två händer på vardera sida som om han drog o höll nått med ena handen och typ inlade med den andra så det ut som? :3

Hjärtaälska dit liv! det kan ta slut imorgon!Hjärta

kulanturbo
2013-12-18 01:28
#5

Jag kände också en kall vind precis när mamma dog. Har skrivit om det i andra trådar. Inget fönster öppet där heller.

Upp till toppen
Annons: