Annons:
Etikettmedialitet
Läst 921 ggr
p3tra
12/12/13, 4:31 PM

Vem försöker kontakta mig?

För några år sedan när jag fortfarande bodde hemma hos min mamma så kände jag att det

verkligen

var någon i min närhet (stod i hallen), gick runt i lägenheten och kollade överallt men det var ingen där. Senare samma år eller något år senare så stod jag i köket och kollade ut mot hallen, då såg jag en "skepnad" eller vad det kallas.. Nu när jag och min sambo har flyttat till våran andra lägenhet satt jag på övervåningen och målade (var ensam hemma) och hörde hur någon ropade mitt namn två gånger, lät som att det var en bit ifrån, utifrån kanske. Kollade överallt i lägenheten och ute men det var ingen där..

Nu har jag känt av saker på tre olika sätt (känsla, sett & hört) och skulle verkligen vilja veta vem det är som försöker kontakta mig.. Har några som jag skulle kunna gissa att det är, men är inte säker.. Någon som kan försöka hjälpa mig? Någon som kanske får till sig något om vem det kan vara?

Vet inte vilken grupp jag ska lägga denna tråd i…

Annons:
[VampireGirlElvira]
12/15/13, 9:25 AM
#1

Det kan vara någon i din närhet som försöker kontakta dig. Jag tror att det kan vara din farmor eller mormor som försöker kontakta dig och säga någonting. Du ska inte vara rädd. Försök öppna dig för den anden.

Upp till toppen
Annons: