Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2265 ggr
addapadda
12/9/13, 10:00 PM

I behov av hjälp!

Jag har börjat tänka för mycket på andar och liknande. Även vart de kan finnas runt om mig och hur dom skulle kunna skada mig. Jag tänker på det hela tiden och det blir bara värre eftersom jag vet att andar finns, eftersom jag har haft kontakt med "den andra sidan" två ggr.

Annons:
MirelaK85
12/10/13, 12:00 AM
#1

Varför tror du att dom skulle vilja skada dig?

addapadda
12/10/13, 8:10 AM
#2

#1 jag vet att de inte vill skada mig men…..

Amandla
12/10/13, 11:38 AM
#3

addapadda, de andar som finns omkring dig är med största sannolikhet dina nära och kära som finns på andra sidan även om du kanske inte träffat dem när de levde. För att vända på det: tänk om du själv så småningom får barnbarnsbarn, visst vill du att de ska ha det bra även efter att du gått över till andra sidan? Då kanske du kommer att hälsa på dem emellanåt och vill ju verkligen bara väl, eller hur?

"Dina" andar vill se till dig och kolla så att du har det bra 🙂Sen ska du veta att de sällan kan se exakt hur vi ser ut och vad vi gör, de ser oss mer som energier och kärlek. De snokar inte och vill inte skrämmas eller påverka oss negativt, tvärtom!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jane-Lyzell
12/10/13, 12:33 PM
#4

3 Håller med dig här så inget konstigt addapadda🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

addapadda
12/10/13, 10:29 PM
#5

Tack men det blir nog ändå svårt att komma över tankarna.

MirelaK85
12/11/13, 1:09 PM
#6

har du blivit skrämd? Vill du kanske berätta lite om de två gångerna du fick kontakt? :)

Annons:
Rickard77
12/11/13, 1:38 PM
#7

Generellt så är det ju så att det man tänker på eller grubblar över förstoras. Människan är så konstruerad att hon lätt får fixa ideer som sen blir lite av en besatthet.

Lösningen tror jag är att sysselsätta dig med något annat, som tar bort uppmärksamheten från andar och sådant.

Inte för att jag inte tror att spöken och andar existerar, det gör de alldeles säkert, men som sagt upplever man obehag av att tänka på något specifikt är det en bra ide att rikta uppmärksamheten mot något annat

addapadda
12/12/13, 6:01 PM
#8

#7 tack

addapadda
12/12/13, 6:04 PM
#9

#6 andra gången är lite otydlig men om man talar om ufo:n so kan man kalla det närkontakt av första graden. Jag cyklade över älta kyrkogård. Då såg jag en genomskinlig flicka i 7-9 årsåldern vinka bakom en gravsten.

ALPHIRA
12/13/13, 2:51 AM
#10

Du cyklade över Älta kyrkogård och såg en genomskinlig flicka vinka bakom en gravsten.

Så var det! Det hände! Hon ville ju inget ont, eller hur? 🙂

Du måste lära dig leva med din medialitet, lära stänga ner dig. Själv styra när/om du vill ha hälsningar från andra sidan.

Absolut ingenting att vara rädd för! Fast jag förstår dig av egen erfarenhet.

Ha det så bra ❤️🌺

addapadda
12/13/13, 7:27 AM
#11

Just nu sitter jag i mitt kök och hör ett konstigt brus och vinande. Fast det inte är en insekt eller liknande.:?

Upp till toppen
Annons: