Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 851 ggr
embla2
2013-12-09 21:43

Flygande penna

Idag hände något skumt. När jag kom hem i fm från affären så låg en penna i hallen ca 30 cm från toa dörren. Pennan låg innan brevid min almanacka på kaffemaskinen i köket. Pennan har då flygit 1.5 m och rundat en vägg….Fattar inget. Är det nån som kan ha en aning?

mvh//lilian

Annons:
[Fabulous.]
2013-12-09 21:50
#1

Hejdär, jo jag tror ju där att kanske det finns ett spöke där som håller i pennan? ( möjligt )

embla2
2013-12-09 21:56
#2

Tack för ditt snabba svar. Hade igår kväll massa oljud i lgh som om det busade katter.. Sålde mina sista i söndags lät precis som om dom var kvar och busade. Sen har jag några som dött så jag vet ej om dom kommit tillbaka hit för att busa nu när det är lite lugnare.🐱😭

Kan ju vara dom som busat med pennan?

Ghosthunter
2013-12-09 22:09
#3

Låter faktiskt som om det skulle kunna vara en spökkatt som har flyttat pennan. Jag har själv ett kattspöke här som har busat och jag känner att den hoppar upp och går i sängen. Men den har inte flyttat nåt, vad jag vet….men det är jag övertygad om att dom kan🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

embla2
2013-12-09 22:13
#4

#3 tror det oxå faktist👍

Ghosthunter
2013-12-09 22:14
#5

🙂👍👻🐱

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

_Fisken
2013-12-24 23:51
#6

En penna?  Jag måste gå ner till källaren i flera år, nån gång i veckan, för att hämta en speciell skalkniv ovanpå en fullstor frys. Det blev tröttsamt till sist.

Annons:
Upp till toppen
Annons: