Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 3162 ggr
evegreen90
12/6/13, 1:43 PM

medium lista?

Hej hej! Jag hittar inte mediumlistan! Kan någon hjälpa mig?

Annons:
Fjäril
12/6/13, 5:09 PM
#1

Hej,

Vi har ingen direkt mediumlista men det finns lite länkar här:

http://overnaturligt.ifokus.se/links?discussions-1

Sök på medium på din ort (via google).

Sajtvärd på Övernaturligt

MagnusG
1/12/16, 5:56 PM
#2

Hej Fjäril. Det var synd att ni tog ned den. Varför gjorde ni det?

Fjäril
1/12/16, 6:06 PM
#3

Hej MagnusG,

Tog ner vad? 🙂

Edit: "Listan" du syftar på är samma som den vi har bland våra länkar.

Sajtvärd på Övernaturligt

MagnusG
1/12/16, 6:08 PM
#4

Mediumlistan 😶

Fjäril
1/12/16, 6:10 PM
#5

Här är våra länkar, behöver säkert fräschas upp lite 🙂

http://overnaturligt.ifokus.se/links?discussions-1

Ni medlemmar får gärna komma med tips på medium, healer och så vidare som vi kan lägga till bland våra länkar.

Sajtvärd på Övernaturligt

MagnusG
1/12/16, 6:12 PM
#6

Tack, men det brukade väl finnas en lista, den som man nu får ett meddelande om att man inte har nödvändiga rättigheter för att få se om man försöker klicka sig dit via länkar från äldre trådar?

Annons:
Fjäril
1/12/16, 6:16 PM
#7

#6

Som sagt, det är eller var en blandning av de namn som står på vår länksida. Det ska vara en "lista" 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
1/12/16, 6:33 PM
#8

Vi rensar bland länkarna ibland, de som inte längre är aktuella (helt uppenbart inte uppdaterade eller nedlagda) tas bort. Som Fjäril skrev: kom gärna med förslag på nya länkar!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Totum
1/12/16, 7:32 PM
#9

Har det någonsin funnits någon annan lista än denna? Inte vad jag minns från förr iallafall. http://overnaturligt.ifokus.se/links?discussions-1

MagnusG
1/12/16, 8:04 PM
#10

Nu kommer det upp ett "401 - rättigheter saknas" meddelande även när jag försöker gå in på flera trådar jag skrev i tidigare idag (det var det meddelandet som kom upp när jag klickade på länken till "Mediumlistan" som länkats till från andra trådar). Jag minns att adressen inte var den som Totum länkar till, om det inte är en "spegelsida".

Amandla
1/12/16, 9:41 PM
#11

#9 För flertalet år sedan fanns det en  lista vill jag minnas, men när den inte innehöll aktuella uppgifter längre så togs den bort. Gamla trådar tas ibland bort när de åldras, Övernaturligt har varit igång länge.

#10 De trådarna togs bort eftersom de inte är aktuella längre, och det räcker att du skriver i den här. Det är mycket enklare att diskutera i en enda tråd. Har du fler frågor om sajtens moderering ber jag dig ta det via pm med sajtvärden Fjäril.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
MagnusG
1/12/16, 10:07 PM
#12

#11 Jaha, okej. Tack för förklaringarna! Det är skönt att det rensas lite bland trådar så att det inte blir så stökigt . Det vore bra om det kom upp ett mer rättvisande felmeddelande dock (nånting jag skrev i ett av trådarna som togs bort, jag tycker just den tråden borde ha fått vara kvar dock, tills nån ev. ändrar meddelandet, för tills dess så tar jag upp en relevant poäng).

Amandla
1/12/16, 10:09 PM
#13

#12 Jag förstår hur du menar, men det felmeddelandet gäller för hela ifokus-nätverket som innehåller sådär 300 sajter, med andra ord är det inte vi som jobbar just på Övernaturligt som styr över det. Men nu vet du vad det betyder i alla fall 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Totum
1/12/16, 10:48 PM
#14

#11 jo jag vet att sajten funnits i många år. Jag var med från starten men minnet är det dåligt med så jag minns inte allt så exakt kanske.

Upp till toppen
Annons: