Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1200 ggr
Feeltheflow
2013-12-05 00:56

Vilka är människorna i bilderna

På senaste tiden har jag inte bara börjat uppleva och se mer aktivitet fysiskt utan nu börjar jag även få inre bilder av människor.

Det började först med att jag såg någon skugga då och då, nu kan jag se skepnader gå förbi mig, ibland hör jag även någon viska mitt namn. Det känns som att min andliga utveckling har gått väldigt fort fram på senaste.

På senaste har jag börjat få upp bilder i huvudet. 

Det händer oftast när jag är avslappnad och inte har så mycket tankar. Tex på kvällarna när jag står och borstar tänderna kan jag få upp bilder på människor jag aldrig har sett förut. Och väldigt tydliga också, även om det bara varar i någon sekund. Ibland är det kvinnor, ibland män, ibland barn och ibland är det flera jag ser på samma gång. Vissa bilder är mer "nutid" än andra (jag ser det på klädseln bland annat.)

Vart har jag snappat upp de här bilderna, vilka är personerna och varför ser jag de här bilderna?

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Annons:
J-Artur-K
2013-12-05 06:25
#1

Det är när man är avslappnad och inte har så mycket tankar som man bruka få bilder i det inre ögat (i huvudet ) även då man lättare känner av andar och får kontakt med andar. 🙂👍

Ny dag nya möjligheter

imke
2013-12-05 12:10
#2

Det är lika för mig :-) Känns som att man står och dagdrömmer nästan. Fast om människor man aldrig sett.
Det svåra är att veta vad dom vill :-) Oftast är det nog bara andar som ser att du märker av dom och försöker få kontakt.


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Feeltheflow
2013-12-05 21:27
#3

Jaha då förstår jag, tack så mycket! :)

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Feeltheflow
2013-12-05 21:28
#4

Hur gör man för att skapa kontakt då? Hur kan jag vidareutveckla min medialitet?

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Galaxy86
2013-12-05 22:25
#5

förlåt fel ställe..

Pokemon hundar och konst

Feeltheflow
2013-12-06 00:26
#6

vad pratar du om?

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Annons:
Upp till toppen
Annons: