Annons:
Etikettövrigt
Läst 1640 ggr
meandlotus
12/4/13, 10:49 PM

Snälla...

Kan nån se om min hund har det bra på andra sidan?

Hon kallas bla för Bubba, Bubbis.

Har en otrolig sorg och saknar henne nåt grönjävligt..

Måste få frid i mitt sinne…

*Tacksamhet och värme om nån orkar ta sig tid *

M

*Värme ☀️

Det stora är inte att falla utan att resa sig efter varje fall ❤️

Annons:
daisy55
12/5/13, 9:06 AM
#1

Hej. Vad är Bubbis för ras?

Magi-cat
12/5/13, 9:14 AM
#2

#0 Hej! Först vill jag säga att jag beklagar din förlust och förstår att det känns tomt efter din hund! ❤️

Jag förlorade min katt i somras och saknar honom fortfarande "grönjävligt"(vilket bra ord!!) av och till.

När ett djur dött för mig brukar jag tänka att han har det bra, han mår bra, lider inte och framför allt skulle han aldrig vilja att jag, hans älskade matte, sörjde mig fördärvad. Han skulle vilja att jag lägger min kärlekskraft, inte på sorg, utan på andra: de levande djur som behöver den. På så sätt blir inte saknaden till sorg utan går vidare till kärlek för dem som behöver.
De goda minnena har man alltid kvar i sitt hjärta.

Nånting sånt…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Lindyhop]
12/5/13, 10:48 AM
#3

Jag är säker på att din hund har det bra. Jag var tvungen att låta min älskade hundflicka gå till andra sidan för några år sedan, hon var 14 år jättesjuk och plågades men fy vad jag sörjde henne och saknar henne fortfarande. Hon kommer och hälsar på mej ibland och ser ung och frisk ut, jag vet att hon har det bra där hon är och att vi får ses igen. Din Bubba är säkert hos dig ofta, jag vet dock hur vidrigt det är att sörja och hur ont det gör…

meandlotus
12/5/13, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej,

Hon är en Holländsk Vallhund en Schapendoes.

Tack för era snälla ord.. ni är för gulliga.💋

Jag har svårt att acceptera att hon är borta, och jag kommer aldrig mer att skaffa mig ett djur, jag är så fruktansvärt blödig. Trodde skulle vara jobbigt men inte så här jobbigt…

Jag ska verkligen tänka på att hon inte vill att jag sörjer. Jag hoppas hon mår bra och kan leka nu och att hon får sina små godis ben som hon älskade.😃

Gulliga ni är ❤️

TACK!

*Värme ☀️

Det stora är inte att falla utan att resa sig efter varje fall ❤️

Upp till toppen
Annons: