Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Musik

I´m strong enough!!

2013-12-03 12:19 #0 av: Loris M

Tänkte bara bifoga en video för alla de som behöver det just! Älskar den här låten från Cher. KärOavsett hur mycket vi älskar någon och hur mycket det gör ont när vi blir lämnade eller bedragna så är vi alltid "strong enough" att fortsätta vidare. Hjärta 

Den viktigaste och den mest betydelsefulla relationen är ändå den som vi har till oss själva!

Var rädda om er och kom ihåg att det finns ingen man eller kvinna som kan göra er "hela". Det kan bara ni göra!

Kram på er! Kramas

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2013-12-03 14:10 #1 av: Fjäril

Så fin du är Mesa - och det är en bra låt det där, och hennes röst. Fantastisk Blomma

Ta hand om dig du också!

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2013-12-03 14:22 #2 av: Loris M

Ja, hennes röst är så stark och underbar! GladBrukar faktiskt dansa loss till den här låten när jag känner mig nere och är ensam hemma. FörlägenEfteråt mår jag alltid bättre och känner mig starkare. Det gjorde jag nu också faktiskt men vågade inte säga det från början. FörlägenSkrattar

Kroppen mår bättre men även själen. Har man tur och styrka kan man också lyckas vända det negativa till något positivt. Skämtar

Anmäl
2013-12-03 17:18 #3 av: heddipeddi

Åh vilken underbar tjej du är! Blomma

Har kännt mig väldigt ensam på senaste tiden och längtat efter en ny relation men faktiskt är det relationen till oss själva som är mest betydelsefull, jag tror jag måste börja krama mig själv mer Glad

Tack Mesa, ta hand om dig och krama dig Blomma

Anmäl
2013-12-03 17:29 #4 av: Loris M

Tack heddipeddi! BlommaJa, när man har en bra relation till sig själv så kommer även andra relationer att bli bättre och allt blir lättare. Även eventuella förluster blir lättare att hantera då.

Anmäl
2013-12-03 20:11 #5 av: Fjäril

Jaa, musik kan verkligen få oss på bra humör! Jag har också några "ge_mig_kraft"-låtar. Jag blir alltid så glad när jag hör dem - och taggad Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2019-05-06 07:32 #6 av: Magi-cat

Blomma

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-05-06 20:43 #7 av: Loris M

#6 Åh tack Magi-cat för att du puttade upp den här 5,5 år gamla tråd!! KärHjärta

Och den här gången är det jag som behöver höra den.

Anmäl
2019-05-06 20:44 #8 av: Magi-cat

HjärtaKramas

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.