Annons:
Etikettmusik
Läst 1890 ggr
Loris M
2013-12-03 12:19

I´m strong enough!!

Tänkte bara bifoga en video för alla de som behöver det just! Älskar den här låten från Cher. 😍Oavsett hur mycket vi älskar någon och hur mycket det gör ont när vi blir lämnade eller bedragna så är vi alltid "strong enough" att fortsätta vidare. ❤️ 

Den viktigaste och den mest betydelsefulla relationen är ändå den som vi har till oss själva!

Var rädda om er och kom ihåg att det finns ingen man eller kvinna som kan göra er "hela". Det kan bara ni göra!

Kram på er! 🤗

Annons:
Fjäril
2013-12-03 14:10
#1

Så fin du är Mesa - och det är en bra låt det där, och hennes röst. Fantastisk 🌺

Ta hand om dig du också!

Sajtvärd på Övernaturligt

Loris M
2013-12-03 14:22
#2

Ja, hennes röst är så stark och underbar! 🙂Brukar faktiskt dansa loss till den här låten när jag känner mig nere och är ensam hemma. 😊Efteråt mår jag alltid bättre och känner mig starkare. Det gjorde jag nu också faktiskt men vågade inte säga det från början. 😊😃

Kroppen mår bättre men även själen. Har man tur och styrka kan man också lyckas vända det negativa till något positivt. 😉

heddipeddi
2013-12-03 17:18
#3

Åh vilken underbar tjej du är! 🌺

Har kännt mig väldigt ensam på senaste tiden och längtat efter en ny relation men faktiskt är det relationen till oss själva som är mest betydelsefull, jag tror jag måste börja krama mig själv mer 🙂

Tack Mesa, ta hand om dig och krama dig 🌺

Loris M
2013-12-03 17:29
#4

Tack heddipeddi! 🌺Ja, när man har en bra relation till sig själv så kommer även andra relationer att bli bättre och allt blir lättare. Även eventuella förluster blir lättare att hantera då.

Fjäril
2013-12-03 20:11
#5

#2

Jaa, musik kan verkligen få oss på bra humör! Jag har också några "ge_mig_kraft"-låtar. Jag blir alltid så glad när jag hör dem - och taggad 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
2019-05-06 07:32
#6

🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Loris M
2019-05-06 20:43
#7

#6 Åh tack Magi-cat för att du puttade upp den här 5,5 år gamla tråd!! 😍❤️

Och den här gången är det jag som behöver höra den.

Magi-cat
2019-05-06 20:44
#8

❤️🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2019-05-07 00:36
#9

👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: