Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1021 ggr
Sevgi
12/3/13, 5:30 AM

Vad?

Idag vid 5 vaknade jag av att det kändes som att något hoppade/slog på min sängkant, precis vid huvudet. Jag har vaknat av sånt här förut, till och från sen jag var liten. Men jag har flyttat några gånger sen dess. Det låter och känns verkligen som något litet där som hoppar eller bankar. Man känner hur hela madrassen böjer sig. Jag hade även på mig en ögonbindel när jag somnade som jag fann PÅ sängbordet efter att ha vaknat. Har det någon koppling? Vet ni vad det är?

Annons:
lollolovee
12/3/13, 3:45 PM
#1

Låter som du har en litet barn hos dig ;) haha, det låter väldigt udda, men jg håller helt på att det är ett spöke…! :)

Nirvana_Ophelia
12/3/13, 4:57 PM
#2

Ja,det hår är ett spöke.=D Det är ett barnspöke som busar.:)

Sevgi
12/3/13, 8:03 PM
#3

#1 #2 Jag har faktiskt känt en närvaro varje gång jag vaknat vid dessa tider, dock är jag väldigt rädd av mig så sluter mig om täcket och gömmer huvudet och försöker sova om. Men ett barn låter inte så farligt :)

lollolovee
12/3/13, 9:33 PM
#4

Åh barn kan vara vilda rackare, men jag tror du har en snäll liten hos dig! :)

Sevgi
12/3/13, 10:56 PM
#5

#4 Det tror jag också! Jag tror även jag blivit mer omedvetet öppen sen idag när jag läste att det var ett barn. Jag märkte lite fler saker då, t.ex nyss när jag hängde tvätten så gick jag iväg en stund, när jag kom tillbaka så hade en av underkläderna skrynklats till och låg snett. Jag är ALLTID noggrann med hur jag hänger det. Flinade lite grann och rättade till den och brydde mig inte så mycket mer om det, det är mest kul :)

lollolovee
12/7/13, 9:35 AM
#6

Men vad sött :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: