Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1573 ggr
Nirvana_Ophelia
2013-12-02 20:25

Synskhet

Vad tror ni om att se in i framtiden? Tror ni det går? Tror ni någon kan få syner om framtiden, eller om personer, utan att veta att de finns innan drömmen?

Annons:
allhealing
2013-12-02 20:55
#1

Det existerar ingen framtid. Allting sker i nuet.

Upplevelsen av framtiden uppstår när vi betraktar verkligheten som ett rum. När vi betraktar någonting inifrån en nerminskad version av en större förståelse är det möjligt att nerminska verkligheten till ett tidsbegrepp. Och inom det tidsbegrepp förklara det i termer som tid och rum.

Från det här perspektivet är det möjligt att baserat på det som skett i det förgångna ta den informationen och se spår/mönster i detta. Utifrån dessa spår/mönster är det möjligt att se vilken riktning någonting är på väg. Därmed är det möjligt att se in i framtiden. Man ser inte in i framtiden, man ser tillbaka i det förgångna. Det är alltså att se in i det förgångna, inte in i framtiden.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

zepanita2
2013-12-03 03:09
#2

ja till en viss grad.

Vissa händelser är också tänkt att hända och dom kan vi få veta om.

Men det mesta vi har fri vilja att välja - och valet kan ändras.

Eller hur…….

Illusion
2013-12-03 13:32
#3

jadu, jag får syner om min framtid, och jag har blivit spådd många gånger och det dom har sagt har hittils stämt.

Min pappa sa till min mor när dom satt och åt "Du är gravid", hon blev paff och sa "nej nej jag är steriliserad, jag har papper på att jag inte kan bli gravid från doktorn" pappa sa då att "Jo du är gravid och det kommer bli en flicka" nio månader senare föddes jag.. ;) och jag är tjej. Han har nu sagt att jag kommer bli gravid om 2år eller 2½ år och att det kommer bli en flicka. Så nu är jag livrädd och funderar starkt på att sterilisera mig så det kanske inte kan hända.. :S

Vem vet om detta är sant men ja.. läskigt är det.


☮ and ❤ among each other ✿

Upp till toppen
Annons: