Annons:
Etikettsorg
Läst 1560 ggr
Nirvana_Ophelia
12/2/13, 5:38 PM

Hur tar man död på känslor? Det är fortfarande mannen som är gift. Med sin fru som han har två barn med. Orkar inte leva, vill dö, försvinna, vaporise eller bara ta mitt liv. Hans bild kommer fram i mitt inre och med sådan styrka att jag bara vill dö. Jag älskar Victor…hans söta ansikte, hans röda lockar, hans skratt, leende, ögon…älskar. I sex års tid har det varit så, fram till den punkt att jag inte vill leva mer. Försöker ta mig igenom smärtan, men det går inte.

Annons:
[Olaf]
12/2/13, 6:01 PM
#1

Hinner inte skriva så mycket just nu….bara att du kommer ta dig igenom det här. Försök att få någon att komma till som du kan få hjälp av att ta dig igenom sorgen. Kanske har du ett övergivenhets-sår från barndomen som behöver läkas? Jag säger inte att det är så, bara att det KAN vara så, att ett övergivande i vuxen ålder väcker djupa känslor som behöver helas. När du väl tagit dig igenom kommer bilden av honom antagligen förlora sitt grepp om dig och du kommer känna dig fri. Fri att älska igen och att leva. Även om det känns omöjligt just nu. Men tro mig du kommer igenom. Önskar dig allt gott!

Aleya
12/2/13, 8:20 PM
#2

Jag tycker detta inte passar sig för detta forum.

Mitt andra råd är att du söker hjälp för dina problem.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fjäril
12/2/13, 9:20 PM
#3

Hej Nirvana_Ophelia,

Med all respekt, jag håller med Clawdeen. Det är inte så att det måste vara övernaturliga diskussioner hela tiden men din fråga kanske passar på bättre på Relationer.iFokus, samtidigt så tror jag att du behöver prata med någon.

Jag väljer att låsa tråden och har du frågor är du välkommen att kontakta mig.

Hoppas det löser sig för dig.

Sajtvärd på Övernaturligt

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: