Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 992 ggr
vinterblomman1
2013-12-02 00:34

Förändring på väg?

Hej alla,

Jag har under ett antal månader gått igenom en jobbig period i mitt liv. Jag vet att det är någonting jag har dragit åt mig som jag måste gå igenom för att jag behöver utvecklas på ett plan.

Men vissa dagar har det varit väldigt jobbigt. För några dagar sedan frågade jag mina guider om dem inte kunde hjälpa mig, genom att kanske visa något Tecken eller vad som helst egentligen för att visa att det kanske skulle börja ljusna upp för mig snart.

Jag brukar inte minnas mina drömmar men sedan den natten har jag drömt varje natt att antingen jag själv dör eller så dör någon annan och att jag tappar mina tänder.

Jag har läst att både drömma om döden och att tappa tänder innebär förändringar.

Det känns som att det var en hint från mina vänner, vad tror ni?

Annons:
[Sparkle*]1
2013-12-02 06:51
#1

Jag tror att det kan vara en hint om förändring. :) Ett tips är att du kan också få hintar och budskap från musik, alltså texten i låtar. Även från tidningar som du råkar få ögonen på. Då kan man få en aha-upplevelse. :) Fler tips är att försöka acceptera det jobbiga och överlämna det sedan till dina guider så hjälper de dig. Allt har sin tid. Men sedan blir det ljusare. Ta hand om dig. :)

Upp till toppen
Annons: