Annons:
Etikettmedium
Läst 9031 ggr
wingren
2013-11-14 23:29

Medium/medial i Halland

Söker ett medium i halland, gärna nära falkenberg. Någon som är eller har erfarenhet från någon/några i denna region? Sen om någon vet någon "superbra" i skåne eller göteborg så skadar det inte att veta det heller.

Det är så att min bästa vän gick bort för över sju år sedan och det är främst henne jag vill ha kontakt med. Sen vill jag gärna höra lite allmänt, det vill väll alla ;) Men som sagt, det är min vän som är orsaken till att jag vill ta kontakt vilket kan vara en fördel att veta. Tack på förhand :)

Annons:
rosen.johansson
2013-11-15 08:53
#1

Jag gick till en underbar människa via http://www.guldkorn.nu/ i Varberg för några år sedan. Men jag minns inte vad hon hette!

wingren
2013-11-15 15:15
#2

Sidan verkar lite flummig men kan ju vara värt o mejla o kolla läget :) Tack :)

rosen.johansson
2013-11-17 23:11
#3

Ja sidan är kass men där jobbar väldigt bra folk! Har gått fler kurser där o butiken är underbar :)

Fjäril
2013-11-17 23:23
#4

Här är en kvinna från Falkenberg. 
http://www.sol-sidan.se/

Jag tror nog att man ska gå på vad som erbjuds mer än hur sidan framställer det. När det gäller sådant här skulle jag nog backa om jag kom in på en väldesignad hemsida, än de som verkar "flummiga" 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

wingren
2013-11-18 19:00
#5

Jajo, jag ser ju hellre att de som jobbar där är bra än att de lagt tid/pengar på en väldesignad sida givetvis :p Tack för tipsen, ska kolla upp dem :) Har någon någon mer erfarenhet från någon här i trakten? :)

MrHarpun
2015-10-03 23:06
#6

Undrar det samma fast runt halmstad, flyttade nyss hit och där hag bodde förrut fanns det en liten förening som man kunde besöka och va väldigt seriös och hjälpsam !

Annons:
farshus
2015-10-04 13:43
#7

Var hos ett medium i den traken ett tag sedan . Helt suverän kunde säga på pricken vad son kommer hända. Om hur jag växt upp . mm. Tar bara symboliskt summa som ersättning. Mår fortfarande bra,  av det.

powerofthebass
2015-10-06 17:21
#8

Vet 1 men har glömt namnet på henne.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

wingren
2015-10-14 16:40
#9

#7 Vet du var personen hette eller vart jag kan vända mig för att få kontakt med hen? Webbsida/facebook/telefon? :) Kul att höra att du hade en bra upplevelse.

#8 Hör av dig om du kommer på namnet :)

Lon@
2015-10-23 01:24
#10

#6, Om du kan tänka dig så lång bort som Göteborg så finns Stig Kälvelid här.  (Finns även i Dalsland men det är ju ännu längre bort.)

www.kalvelid.se

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!

Upp till toppen
Annons: