Annons:
Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 3843 ggr
Pinglan00
2013-11-08 23:42

Tror jag kan veta vad som kommer hända i framtiden

Hej, jag har börjat undra en del saker. Det har nog hållt på länge. När jag var ca 6-7 satt jag vid fönstret och såg ut och såg en katt på marken och kolla upp och ser ett stjärnfall det jag önskar blev att jag skulle få va med min mamma resten av livet. Några år efter så blir jag flyttad till en fosterfamilj… För några veckor kände jag något dåligt skulle hända hade det i ca 3 dagar plötsligt släpper det. Dagen efter får jag veta att en i skolan skärt sig på skolans toalleter och fått åka in till bup. (känner henne) Det var prcis samma tid som det hände känslan försvann. Jag kunde känna en lukt som t.ex leverpastej ca 10 min efter ser jag någon gå med en macka med leverpastej. JAg hade något riktigt dåligt som hände mig i år, jag råkade kryssa för snabbt i almenackan och ett av kryssen blev likadant som krysset över den senaste dagen det hände. Samma sak hände den dagen som det krysset var. Ibland känner jag lukter som ingen annan känner hör ljud som ingen annan hör. Jag kan börja känna att saker kommer hända utan att vara exakt. Kände att mitt problem skulle komma upp i gympan idag. Och det kommer, jag har som någon slår mig vid hjärtat. Varför är det så? Hur kan jag veta detta är det någon som berättar det för mig eller?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Annons:
MirelaK85
2013-11-09 10:35
#1

Hej pinglan 😊 Kan inte förklara varför det är så men  kan säga att jag är precis likadan. Det som känns jobbigast är att det oftast är negativa saker som dyker upp från tomma intet i förskott (eller hur man nu säger det). Jag får oftast på känn om flygolyckor, barn eller vuxna som blir utsatta för hemska saker, att nån blir allvarligt sjuk, och mycket annat. Det vrider sig i magen när dom här bilderna dyker upp i huvet för jag vet då att inom några dygn så får jag höra eller läsa om det på nyheterna och det gör mig otroligt ledsen för jag kan inte stoppa det. Jag känner även deras rädsla, vilket får mig att gråta från ingenstans…men jag får även på känn om andra saker, som är helt oväsentliga, tex vem som ringer, vilken färg på kläderna personerna bär, siffror, klockslag osv, visste även könen på mina barn innan de ens fanns till… I början var jag totalt förvirrad, för jag trodde inte på mig själv men genom åren lär man sig att acceptera det, men varför man har det kan jag verkligen inte svara på men du ska veta att du inte är ensam om det. Kram🤗

Pinglan00
2013-11-09 11:29
#2

#1 tack ;)

Mitt bland allt jag läste kom jag att tänka på en sak, jag kan se på vissa människor så snabbt och en gång så var det någon som hade långt vackert hår men det såg jag inte från börja utan då såg jag en tjej som såg ut att ha cancer. Människor som är sjuka kan jag antingen se friska eller inget av dem alls först. Gravida männsikor kan jag se med ett barn utan att veta de är gravida för det är på första ögonkastet jag ser det.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Upp till toppen
Annons: