Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 1689 ggr
[postmortum91]
2013-11-01 21:28

borttaget inlägg?

Jag har nu läst sajtens regler och jag förstår VERKLIGEN INTE varför fler har röstat att ta bort mitt inlägg om filmen "the conjuring"? 
Vad är det som bryter mot reglerna med inlägget?

Annons:
[postmortum91]
2013-11-01 21:30
#1

kan någon svara på det? jag är uppriktigt arg, någon kan väl informera mig om vad som bryter reglerna med mitt inlägg? någon som anmälde det kan ju berätta varför.

Aleya
2013-11-01 21:33
#2

Skriv till Fjäril så får du nog det bästa svaret.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

dolfen
2013-11-01 21:34
#3

Jag är uppriktigt glad att vissa (väldigt väldigt få) av mina kommentarer har plockats bort (lite här och där på iFokus). Jag skulle själv ha gjort det (i efterhand) om jag hade makten.

Det var väl vad jag hade att tillägga i ämnet "borttagna inlägg".

[postmortum91]
2013-11-01 21:37
#4

#3 Vad hade det med mitt inlägg att göra?

dolfen
2013-11-01 21:42
#5

#4 -

_Det var väl vad jag hade att tillägga i ämnet "borttagna inlägg".

_

Amandla
2013-11-01 21:48
#6

Vad jag kan tänka mig så är det för att du vill diskutera demoner, något vi inte vill ha här på sidan:

"Inget prat om onda andar, demoner eller liknande är tillåtet. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon"


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[postmortum91]
2013-11-01 22:18
#7

Hmm, okej. Jag köper det isåfall, men jag tycker personligen att det en väldigt dålig regel. Det är väl en nödvändighet att få prata om sånt känner jag. Speciellt om man själv råkat ur för det, behöver vägledning, eller vill veta mer om det. Man skrämmer väl upp barn tillräckligt genom att prata om spöken. Så länge en sida inte är tillägnad barn så tycker jag man ska få prata som vuxna. Föräldrarna får väl hålla bättre koll på barnens datavanor istället för att man på en vuxensida ska råka ut för att någon tar bort ens inlägg för att barn riskerar att bli rädda, löjligt.

Amandla
2013-11-01 22:24
#8

Vill du diskutera sajtens regler så ber jag dig ta det i pm med sajtvärden Fjäril. Jag låser tråden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: