Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 9057 ggr
Amandla
11/1/13, 10:56 AM

Avläsning/Vägledning

Det är INTE jag som gör avläsningarna, meningen med tråden är att ni medlemmar ska kunna träna att göra avläsningar på varandra.

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur): 

ni kan lägga er önskan om detta i den här tråden. Det är inte okej att be om avläsningar av andra personer, utan vi tar bort sådana frågor direkt oavsett om ni skriver att de gett sin tillåtelse. Var och en får lägga in sin fråga, för hur ska vi kunna kontrollera att det stämmer?

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

(Ett tips - öva på varandra, alla kan)

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Tidigare tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/521a257e8e0e74057a002099-avlasningvagledning?discussions-2


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
MinnaJosefin
11/1/13, 3:42 PM
#1

Gör ett nytt försök på en avläsning, hade uppskattat om någon hade velat försöka göra en avläsning på mig:) kan pm:a bild om det behövs.

johaanaaaa
11/1/13, 4:09 PM
#2

vill gärna bli avläst :)

HaraldochAlex
11/1/13, 5:30 PM
#3

Jag vill gärna bli avläst :)

imsuchadiva
11/1/13, 7:19 PM
#4

Jag vill gärna bli avsläst/få vägledning. Vill även få mina hästar de. PMa så får ni bild/er. Tack!:

Krimakan
11/2/13, 3:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej Jag undrar om nån vill läsa av mig. Finns det någon sjukdoms problematik till exempel. Är intresserad av allt som går att läsa av från mig Mvh krimakan

Niiiiina__
11/2/13, 5:18 PM
#6

Hej! någon får gärna avläsa mig och eventuellt vägleda mig i det ni ser:)

Annons:
Siaa88
11/2/13, 7:46 PM
#7

Hej!

Jag skulle gärna vilja bli avläst :)

sofiaaaz
11/2/13, 7:52 PM
#8

Skulle väldigt väldigt gärna bli avläst. skulle behöva det just nu

Niiiiina__
11/2/13, 11:24 PM
#9

#6 glömde att skriva att ni får gärna pma:) kan skicka  bild vid behov!

[Aiyanah]
11/3/13, 3:22 PM
#10

Hejhej alla underbara själar! Jag skulle gärna vilja bli avläst/vägledd. Så öva på bara! 

Gör absolut inget om det är fel, jag är blir ändå ärad av att ni vill öva på mig! 🙂

Jag vill ta de på PM, så om ni vill ha bild så skickar jag även den där.  

Må glädje vara med er! 🎈

Zamizen
11/3/13, 5:06 PM
#11

Jag vill bli avläst! vet inte om jag vill säga att jag e en speciell person men jaja..

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

[erikam]
11/3/13, 5:11 PM
#12

Då skriver jag i den här tråden också då. Jag vill gärna bli avläst och/eller få lite vägledning. Bild skickar jag i pm om någon har tid och lust att ta sig an mig. Så med andra ord vill jag få eventuell respons i pm :)

[nettaahs]
11/3/13, 5:29 PM
#13

Jag skulle gärna vilja bli avläst. 
Jag är rätt ny på det här, men jag har lite frågor som jag gärna tar i PM med den som känner sig villig :)

Annons:
haro
11/3/13, 8:08 PM
#14

Åh, vad spännande! Jag vill absolut bli avläst! Skriv gärna ett PM så kan jag skicka bild/-er osv! :)

jenniferaronsson
11/4/13, 12:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag vill gärna bli avläst! Var så längesen så jag behöver lite vägledning:) Skicka svar i PM eller här -spelar ingen roll! tack :)

hummeboi
11/4/13, 2:24 AM
#16

Skulle jättegärna vilja ha lite vägledning :)

BlueLily
11/4/13, 8:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag skulle gärna vilja bli avläst, via PM helst. Tror det skulle vara bra för mig, att bli avläst och kanske få vägledning i det Ni ser. Tack!

"I live in a world of fantasy, so keep your reality away from me."

wonka75
11/4/13, 11:56 AM
#18

God Måndag! Skulle gärna vilja bli avläst, via pm tror ja blir bäst :-) gärna inom kärlekens område om man får önska! Ha en bra dag alla iaf!

The_pearl
11/4/13, 12:23 PM
#19

Hej! :)

Hade varit kul om ni hade velat öva på avläsning och vägledning på mig! Vägledningen är jag mest spänd på.

Tacksam för ert engagemang! :)

jmkforlajjf
11/5/13, 9:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hej hej! Jag vill jätte gärna bli avläst, både om tidigare liv om det finns, samt framtid och allt som går att avläsas :)

Annons:
miniz
11/6/13, 10:16 AM
#21

vill oxå gärna vilja bli avläst igen då det är ett tag sedan jag blev avläst.

wilmakrook
11/6/13, 5:18 PM
#22

Hejsan! Jag skulle vela bli avläst/vägledd eftersom jag aldrig blivit det förut. Skulle behövas nu känns det som :)! Om allting, inget specifikt.

zouzouka
11/10/13, 8:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Vill gärna bli avläst/ få vägledning. 

Om ni kanske får upp något intressant? Om en speciell händelse som jag undrar över. Andar omkring mig, råd eller vägledning. Vill inte avslöja för mycket. Vill inte veta om händelser långt in i framtiden. Bara nuet..

Eller om ni bara vill öva på o känna in vem jag är. Personlighet, hur min familj ser ut, vart mina utländska rötter är ifrån och annat mer ytligt :)

Skicka gärna ett meddelande till mig här på forumet.

Här är en bild på mig också.

Evelina!
11/10/13, 9:22 PM
#24

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Har lite obalans i mitt liv nu och skulle behöva vägledning angående detta. Gärna via PM, kan skicka bild vid behov.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

wonka75
11/12/13, 2:35 PM
#25

Hej igen! Har uttryckt en önskan att få bli avläst tidigare i denna tråd och ser att de är fler med mej…. Så är de nån som blivit de än? Även om många önskat sej de via pm så ni som blivit de kan väl dela med er lite, stämde de fick du nåt bra råd mm… vore kul att få läsa lite…

adelinakebab
11/12/13, 4:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej. Jag vill gärna bli avläst eller få vägledning. Känns som det behövs. Här är en bild på mig!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Niiiiina__
11/12/13, 7:27 PM
#28

#25 jag är en av dom 6 första i tråden och har inte blivit avläst än så antar att det är ingen som har tagit sig tid än eller hoppat över mig helt enkelt 😕

Amandla
11/12/13, 7:38 PM
#29

#25 och #28 Har ni läst förutsättningarna för den här tråden som står i #0? Meningen är att ni medlemmar ska kunna träna på varandra. Gör gärna en insats! 🙂

Om någon vill prova att göra en avläsning i tråden så föreslår jag att man läser igenom inläggen eller bläddrar ner och känner efter var man "får kontakt", vissa fastnar man för och andra inte. Om en person var avslappnad när h*n skrev sitt inlägg ökar chansen, om någon annan var spänd, väldigt ivrig eller kanske irriterad så är risken stor att det uppfattas av den som vill läsa av och att det känns obehagligt. En person som känns obehaglig (oavsett anledning) vill man inte gärna läsa av, det kommer för nära och känns som att det kan påverka en personligen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Niiiiina__
11/12/13, 7:54 PM
#30

#29 Jo, jag läste och förstod det 🙂 och menade väl egentligen så också som du skriver att det kanske inte som känner sig redo eller sugen på att läsa av någon här.. 

Jag hade gärna provat men känner mig inte riktigt redo i min utveckling än för att ta mig an något sånt.. Litar inte till fullo på mig själv än, men jobbar på det!🤔

Razzora
11/13/13, 12:56 AM
#31

Jag skulle gärna vilja avläst av någon, då mycket sker i mitt liv just nu. 

Skulle även vilja få min lille katt avläst om det finns möjlighet.

Jag skickar gärna en bild på mig och katten via pm om det behövs.  Tack på förhand!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

vasilissa
11/14/13, 10:37 PM
#32

Jag skulle uppskatta om någon tog sig tid och läste av mig. Har hört av medium att det är lätt att nå mig. Har levt ensam i många år och undrar mest över kärlek. PM:a mig så skickar jag bild. Tack M

wingren
11/14/13, 11:28 PM
#33

Jag lade tidigare upp en bild i en tråd men man fick inte göra så längre tydligen ^^ Så nu lägger jag upp en förfrågan om avläsning/övning här istället :)

J-Artur-K
11/14/13, 11:41 PM
#34

#26 Du har fått PM 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Aleya
11/14/13, 11:42 PM
#35

#33 du får lägga upp samma förfrågan om avläsning med bild på dig och allt i denna tråden. Blev nog ett missförstånd. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

wingren
11/15/13, 3:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

#35 då lägger jag upp bild här med då ^^

Alicealizee
11/17/13, 7:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Hej!

Är i ett läge där jag behöver lite vägledning just nu. Om någon vill och har tid hade jag uppskattat om jag kunde bli avläst :)

Sanfel
11/18/13, 10:50 PM
#38

Jag skulle väldigt gärna vilja få en avläsning och kanske lite vägledning. Genomgår en svår period just nu och har lite tappat hoppet på att jag någon gång ska få bli lycklig och känner mig mest vilse.. Kan skicka en bild om det önskas! :)

xoxo Felicia

Bitte-n
11/22/13, 1:01 AM
#39

Jag skulle uppskatta otroligt mycket om någon vänlig själ skulle vilja öva på mig och läsa av mig och ev ge mig lite vägledning, svar önskas i PM. Bild kan skickas om så önskas.
Tack :)

Malava
11/22/13, 8:23 AM
#40

Vore även jag tacksam för en avläsning/vägledning och eller kanalisering.

Svar i PM och bild kan skickas.🌺


Nirvana_Ophelia
11/22/13, 6:13 PM
#41

Jag vill gärna bli avläst, då jag är förvirrad och inte vet riktigt var jag befinner mig i livet. Jag vill veta kärlek, barn, karriär. Kan skicka bild om det behövs.

Annons:
leemland
11/22/13, 8:43 PM
#42

Jag skulle kunna tänka mig bli avläst. Skicka gärna PM om ni vill ha bild och veta mer om mig.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[fantasilös]
11/22/13, 9:48 PM
#43

Skulle bli överlycklig om någon tog sig tid att läsa av mig. Kan skicka bild om så önskas. Vill gärna ha svar i PM. Tack på förhand!

Krimakan
11/23/13, 11:19 PM
#44

Hej Jag står inför en hel del stort som händer i mitt liv och finns det någon som kan tänka sig att läsa av mig just nu vore det underbart. Var inte rädd för att pröva. Det är ju en övning och jag tar det som det är. Med hoppfull hälsning Krimakan

EmelieSaraViola
11/24/13, 4:01 AM
#45

Någon som är intresserad av att läsa av ett djur? :) hade velat få min katt avläst :)

Kalletheman
11/24/13, 4:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#46

Skulle uppskattas med lite vägledning

äventyr
11/24/13, 2:46 PM
#47

Jag hade väldigt gärna fått vägledning :) om någon vill prova hade jag vart väldigt tacksam.

vill gärna ha svar i PM

[lillalollo]
11/26/13, 6:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#48

hmmm, jag önskar mig en avläsning och vägledning i mitt kärleksliv som är väldigt komplicerat att jag varken vet ut eller in vilken stig jag skall gå.

Annons:
ymmmi
11/26/13, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#49

Någon som kan se varför våran nya kisse som vi har haft i lite mer än 3 veckor, kissar över allt i perioder.

ymmmi
11/26/13, 8:24 PM
#50

Skicka gärna meddelande

Aleya
11/27/13, 6:31 PM
#51

#49 jag skulle inte chansa och vänta på ett svar här utan ta katten till veterinären för att se om det finns något fysiskt som orsakar detta.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Shelsy
11/28/13, 3:17 PM
#52

Jag skulle gärna vilja bli avläst, har även en fråga, men vill tyvärr inte ställa den här så alla kan se. Skulle bli så tacksam om just DU skulle vilja hjälpa mig! :-) Pm:a tack!

hanna87k
12/1/13, 4:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Hej skulle gärna vilja att någon gjorde en avläsning på mig :)

The_pearl
12/5/13, 12:09 AM
#54

Hej! Blev avläst av en person här efter önskemål om att bli avläst, tack för det, hur bra som helst! Jag vill gärna bli avläst igen! Denna gången med inriktning på kärleken. :) PM:a gärna! Hälsningar Evelina

denne_08
12/16/13, 10:37 PM
#55

Hejsan! Jag vill gärna ha hjälp med mitt husletande.Är tacksam om någon/några vill försöka känna in kring det. Vänliga hälsningar Denne

Annons:
Zamizen
12/17/13, 8:15 AM
#56

Tjena! kan någon avläsa mig? skulle bli väldigt intressant vad svaren blev, PM:a gärna!

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

oiiis
12/17/13, 1:05 PM
#57

Jag blir gärna avläst. :) Intressant.

Sjöstjärna
12/17/13, 7:54 PM
#58

Jag håller på att försöka träna upp mina förmågor och vill erbjuda mina tjänster om det är någon som vill låta mig prova. Jag gör inte generella avläsningar (än så länge i alla fall) utan vill att du formulerar det du undrar i frågor, max tre frågor per person. Dessutom vill jag att du ger mig återkoppling och berättar om mitt svar känns meningsfullt för dig och om det stämmer, så långt du kan avgöra, eller om jag är helt fel ute.

Om det är någon som ställer upp på de villkoren så får ni gärna skriva frågorna här i tråden eller PM:a mig. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Sjöstjärna
12/19/13, 12:37 PM
#59

Tack till alla er som hört av er via PM och som jag har fått möjlighet att träna på. Det har varit lärorikt och roligt men också ganska jobbigt, så nu får jag bromsa och ta en paus.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

sökaren84
12/19/13, 1:55 PM
#60

Hej, vore väldigt tacksam om någon ville göra en avläsning på mig. Känner mig väldigt blockerad och få inte ordning på mina egna känslor, jag sitter fast… står inför ett vägval som kommer att påverka min framtid vilket håll jag än väljer. men känner mig så vilsen så vågar inte ta något steg åt något håll.. Jätte tacksam om någon ville ägna lite av sin tid åt mig. kram

sländanskaniner
12/19/13, 3:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Om någon kan läsa av så skicka gärna ett PM! :)

Nirvana_Ophelia
12/19/13, 6:50 PM
#62

Jag vill gärna bli avläst. Mitt namn är Sofia Hellgren och bild finns på www.popularpoesi.se, och jag vill veta om jag får pojkvän, barn och jobb. Mvh Sofia.

Annons:
Eldflickan
12/23/13, 4:06 PM
#63

Jag erbjuder mig att läsa av vem som, men inte djur eftersom att jag känner att jag inte är reda för det än.

Jag läser i vanliga spelkort efter en speciell metod, och vill ha feedback på min läsning av dig och din frågor.

Hoppas någon är intresserad! 😃

Jag kan gärna tänka mig att bli avläst också, har ett par frågor om kärlek och tidigare liv och liknande.

Med vänlig hälsning Eldflickan.

MirrisPirris
12/23/13, 4:39 PM
#64

Vem som helst får gärna avläsa mig! Gärna kring kärlek och tidigare liv men vad som helst är intressant egentligen. Bara skicka ett pm vettja! ;) 

Kram

Aurorai
12/27/13, 10:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#65

ni får en bild med så skriv allt som ni snappar upp om mig :) tack på förhand!

[jnordstrom]
12/28/13, 10:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Min älskade George! Min hund George är 8 år gammal och äger hela mitt hjärta. Han har haft lite problem med övervikt och diskbråck. Vi har vart hos veterinären som nu säger att efter alla tester att han mår bra! Jätteskönt! Verkligen! MEN något säger mig att vi missar något. Att han vill få sagt något? Att de är något som är fel. De gör ont i mig att inte kunna hjälpa honom. Så snälla, om någon ser/känner något om min älskade bumbi berätta för mig så han får de bästa! Tack på förhand!

emilym
12/28/13, 2:11 PM
#67

Jag skulle gärna vilja bli avläst :)

Om ett foto behövs, säg till
Tack på förhand <3
kram Tanja

emeliebjormo
12/28/13, 7:00 PM
#68

Skulle hemskt gärna vilja bli avläst då det mesta går åt skogen just nu och jag inte riktigt vet varken ut eller in…

Instagram (storyof.cinnamon). ✍️

Maria Katarina
12/28/13, 10:09 PM
#69

#66: Vad fin George är! Är allt OK med hans mun/tänder?

Annons:
[jnordstrom]
12/28/13, 11:17 PM
#70

#69 Tack så mycket! Ja han är allt bra fin:) saken är den att han har rätt rött tandkött men att veterinären kunde inte se att de på något vis skulle Vara en infektion eller ett problem. Men de kanske de är iaf?

Sussen
1/3/14, 6:03 PM
#71

Hej! Om det är någon som har lust att läsa av mig så gärna! Skicka i så fall PM. Tusen tack på förhand

Eldflickan
1/3/14, 6:23 PM
#72

Jag vill väldigt, väldigt gärna bli avläst. Jag har ett par frågor om kärlek som jag verkligen måste ha svar på. Om du vill kan jag läsa av dig också! Tack så mycket. /Eldflickan

amandanormaan
1/3/14, 6:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#73

Är det någon som vill läsa av min hund? 

Han heter Bamse och är 8 år.

Te sunt non solus ♥

nlinds
1/5/14, 7:58 PM
#74

Jag vill gärna ha hjälp, kan någon läsa av mig ? Jätte tacksam för svar..

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Farin91
1/5/14, 8:43 PM
#75

Jag vill gärna bli av läst och om någon vill göra det på min häst :)

[EllenAlicia]
1/5/14, 10:41 PM
#76

Jag vill som alla andra- bli avläst ^^

Annons:
Charlies
1/5/14, 11:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#77

Är det någon här som känner att den kan läsa av min katt? PMa mig i så fall gärna.

HellaBella76
1/9/14, 6:21 PM
#78

Startade en tråd men den blev låst å jag skickades hit istället.. 🙂

Såå gör ett nytt försök här istället, kopierar nedanför inlägget jag skrev!!

Finns det kanske någon här som skulle vilja prova på att spå mig, exempelvis i tarot.. är vääldigt nyfiken på om någon kan se "något". Säger inte vad jag vill ha svar på utan vill även se om ni kan få en känsla av ungefär VAD jag e ute efter.

Alla e välkomna att prova, amatörer som proffs.. Glad

Behöver ni mer info från mig, om mig, så ska de väl gå att ordna.. men jag hoppas och vill att ni skriver era eventuella svar till mig PRIVAT!

Tack på förhand!

HellaBella76
1/9/14, 6:21 PM
#79

Startade en tråd men den blev låst å jag skickades hit istället.. 🙂

Såå gör ett nytt försök här istället, kopierar nedanför inlägget jag skrev!!

Finns det kanske någon här som skulle vilja prova på att spå mig, exempelvis i tarot.. är vääldigt nyfiken på om någon kan se "något". Säger inte vad jag vill ha svar på utan vill även se om ni kan få en känsla av ungefär VAD jag e ute efter.

Alla e välkomna att prova, amatörer som proffs.. Glad

Behöver ni mer info från mig, om mig, så ska de väl gå att ordna.. men jag hoppas och vill att ni skriver era eventuella svar till mig PRIVAT!

Tack på förhand!

linnead
1/9/14, 8:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Hej jag är väldigt intresserad av att bli avläst och/eller få vägledning :) bli spådd är något jag är väldigt intresserad utav. 

har det lite kämpigt så skulle uppskattas. vad som helst angående hur jag har det med min familj, min hälsa, kärleken, framtid, dåtid, nutid intresserad mig. kanske få något råd. tror verkligen på detta. eller inte tror jag VET.

Om det är något du undrar över så är det bara att kontakta mig i pm.

hoppas någon fastnar vid just detta inlägg och vill prova på :) skickar med ett foto ifall det kanske hjälper dig att få fram något om mig. tack så länge

Strået
1/9/14, 11:02 PM
#81

Hej! Hade uppskattat o bli avläst.. Kanske kan få ställa lite frågor också ! PM:a min gärna! Tack!

FiGa
1/11/14, 9:55 AM
#82

Blir också gärna avläst/ bli vägledd. Har frågor om kärlek (när finner jag honom?) och arbete men är intresserad av allt som kan komma fram i avläsningen. Kram Ullis

Krimakan
1/11/14, 10:33 PM
#83

Jo jag undrar om någon kan se hur mitt framtida boende kommer att se ut? Bor idag i hyreslägenhet men längtar efter eget. Är lite vilsen i den frågan. Alla som kan se nåt är välkomna att delge mig det :-) Gärna i pm men åven i tråden är ok. Tack på förhand Krimakan

Annons:
black#1
1/13/14, 2:04 AM
#84

Hej!

En till här som skulle vilja få lite vägledning. Det är mååååånga vägskäl på en gång, och jag litar inte alls på att jag själv tar in rätt vibbar, eller vad jag ska kalla det, som situationen är.

PM:a mig gärna för bild om det behövs. :)

Kram!

[karin1992]
1/13/14, 8:45 AM
#85

Hej! Blir gärna avläst och det gör absolut ingenting om du känner dig osäker. Om det stämmer så gör det! Mvh Cissi

sali
1/13/14, 5:24 PM
#86

Hej jag skulle vilja bli avläst, främst undrar jag om den jag håller kär kommer bli min på riktigt eller om jag försöker förkäves. Tack på förhand. /sandra

sali
1/13/14, 5:30 PM
#87

Kan tillägga att den kärleken ibland är väldigt jobbig för mig det är därför jag undrar över om den kommer leda någonstans.

desti
1/13/14, 10:35 PM
#88

Hej vill gärna bli avläst Pm om bild Har två viktiga frågor jag undrar just nu Tacksam i förhand

twoodblue
1/14/14, 2:58 AM
#89

Tar gärna emot avläsning av kärlek.

Beautiful Dreams…

Suee
1/15/14, 10:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#90

Jag vill gärna få en avläsning❤️

Annons:
Jonan
1/17/14, 10:24 PM
#91

Hallå gott folk! Om det är någon som kan, orkar eller vill läsa av mig så får ni gärna försöka:) Skall man lägga ut bild för att det skall funka?

Ha det så gött //Jonan

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive.

mariak1979
1/19/14, 4:05 PM
#92

Hej!!  Skulle bli glad om någon  vill testa på att läsa av mig.

mvh maria

MammaMalin333
1/19/14, 8:41 PM
#93

Hej! 

Jag har det så otroligt tufft och jobbigt just nu…. någon vänlig själ som skulle vilja läsa av mig? eller "öva" på mig.. vore otroligt tacksam! 

/Malin

[gossi15]
1/19/14, 9:03 PM
#94

jag vill gärna bli avläst =)

Voli
1/20/14, 10:31 PM
#95

Jag kan läsa av er som inte blivit avlästa.  Iallafall försöka och träna^^

Skicka pm + bild på dig tac

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

allobosia
1/20/14, 11:39 PM
#96

Hej!

Jag är väldigt väldigt intresserad av att bli avläst då det händer så mycket i mitt liv just nu. 

Tack på förhand

Voli
1/20/14, 11:53 PM
#97

#96 Skicka en bild på dig i PM till mig så fixar jag det!

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Annons:
sali
1/21/14, 7:39 AM
#98

Voli jag lyckas inte pma en bild kan jag lägga en här ?

Voli
1/21/14, 8:45 PM
#99

#98 visst:)

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

sali
1/21/14, 10:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#100

Då gör jag det :)

Jonan
1/21/14, 11:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#101

Voli

Jag lägger en bild här med om du har tid att läsa av:)

Med vänlig hälsning// Jonan

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive.

L0vEisTRUE
1/22/14, 1:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#102

Jag skulle viljabli avläst. Hur ser det under närmsta året kommer jag kunna komma igång med min ridning och hur ser det utmed utbildningar? Skulle vara jätte gladom någon vill försöka! Pma gärna när/om ni har ett svar somni tror kan hjälpa! Kram!

Zamizen
1/23/14, 4:38 PM
#103

Jag skulle gärna bli avläst! :)

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Challa86
1/23/14, 7:15 PM
#104

Nån får gärna läsa av mig också. Jag kan lägga en tarotstjärna för denne i utbyte. :)

challameow.wordpress.com 

Annons:
kulanturbo
1/23/14, 7:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#105

Jag vill gärna bli avläst och få kontakt med min mamma som gick bort i november

kulanturbo
1/23/14, 7:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#106

Jag vill gärna bli avläst och få kontakt med min mamma som gick bort i november

MinnaJosefin
1/24/14, 7:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#107

Voli: här kommer en bild som jag inte kunde pm:a :)

Nordqvist
1/27/14, 10:49 PM
#108

Skulle någon kunna hjälpa mig att läsa av min dotter? Det är så mycket problem nu och jag är så förtvivlad! Skriv PM om du vill/kan hjälpa till!

Tack på förhand!

Bitte-n
1/28/14, 4:28 PM
#109

Voli

Jag skickade pm till dig för nån dag sen, ang att bli avläst. Jag skulle kanske skrivit här först. Men i a f, har du tid så får du hemskt gärna läsa av mig. Har varit mycket just nu så jag mår inte särskilt bra. Vill veta hur allt kommer att utvecklas.
Tack på förhand!

Hellanbellan
1/30/14, 12:25 PM
#110

Hej alla, jag skkulle gärna vilja bli avläst/få vägledning. Tack på förhand, Skicka gärna PM

InreSeendet
1/30/14, 6:30 PM
#111

Jag vill gärna bli avläst, om någon vill prova på mig.
Du får återkoppling och jag kan dra några änglakort om du vill byta.

Annons:
KallaMigMimmi
1/31/14, 8:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#112

Hej alla fina! jag skulle bli väldigt tacksam om någon skulle vilja göra en avläsning på våran katt Zimba som varit lite bekymrad på siståne. Mvh mimmi

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Keskitalo
2/1/14, 1:09 AM
#113

Hej alla "Läsare" :) 

Någon får gärna testa läsa av mig å skriva helt öppet vad som tros. Bild? Då får ni kolla visningsbilden, orkar inte posta massa bilder :)

Du Är Trygghet Ninja

[Glitterregn]
2/1/14, 6:24 PM
#114

Hej hej. Jag skulle verkligen uppskatta lite vägledning just nu, det skulle behövas. Jag är jätte tacksam om någon kan ta sig tiden för mig. Bild kan skickas på PM och det skulle behövas.

[north]
2/2/14, 1:35 AM
#115

Hej,

Någon får gärna läsa av mig eller ge lite vägledning.

Står i en lite oviss och stressad tid med många funderingar och svåra beslut på olika håll, som kanske egentligen inte behöver vara så svårt som det känns. 

Träna gärna på mig, skulle vara så intressant. :)

anette81
2/3/14, 7:12 PM
#116

Hejsan Jag skulle vilja bli avläst/vägledd och är intresserad av att veta allt du får jätte gärna träna på mig Hoppas vi hörs mkt snart Mvh anette

Maria830
2/3/14, 11:35 PM
#117

Hej, är det någon som vill läsa av mig så vore jag tacksam… jag är emellanåt en väldigt orolig själ. Ibland blir det riktigt illa och då ser jag bara en svart framtid. Behöver vägledning :-\ Sen - om det går och enbart i andra hand -vill jag gärnat veta hur min döda hund mår och även min mormor. ja, om detta är möjligt…. vilket jag hoppas. (Bild på mig finns på min profil, jag vet inte om/när den profilbilden hade tänkt dyka upp så den syns här vid mitt namn, såsom jag ställde in) Kramar

anette81
2/5/14, 8:18 AM
#118

Puffar upp denna tråd o hoppas någon vill träna på mig… vill jätte gärna bli avläst befinner mig i ett kaos… vill veta om jag ska släppa eller om det finns en chans att denmänniska jag väntar på kommer höra av sig… vill veta allt som går att se! Oavsett jag mailar bild Jag är mycket tacksam om du vill öva på mig Vänliga hälsningar A

Annons:
Maria Katarina
2/12/14, 12:19 PM
#119

#112 KallaMigMimmi: Kan det vara så att nån i hushållet har bekymmer? Det känns som om katten plockar upp energier från nån i hemmet och som gör den orolig. Kan det stämma?

anette81
2/13/14, 11:19 AM
#120

Hej

prövar igen.. Är det någon som skulle vilja öva på mig?? vill jätte gärna bli avläst/vägledd.. har inte en lätt period och vill så gärna veta om den nya bekantskapen kommer leda till något.. hänt en del märkliga saker här hemma undrar om det är någon som vill säga mig något?? Har haft rädslor när jag känt av energi på jobbet men denna energi som jag har hemma är jag än så länge inte rädd för..

Kan skicka bild om det nu finns någon som vill läsa av mig

Ha en fin dag jag hoppas vi hörs :)

Maria Katarina
2/13/14, 7:58 PM
#121

Anette81: kan du skicka mig ett foto så testar jag! Är verkligen inget proffs men vore roligt att öva lite igen.

anette81
2/14/14, 3:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#122

Hej maria katarina tack för att du vill öva på mig. Jag vill veta allt som går o få fram! Är så intresserad av att veta hur/om det kommer utvecklas med mannen jag haft/har kontakt med?! Ska jag släppa mina tankar om honom? jag har det tufft på många plan just nu o söker svar… Kan pm dig mer om du vill?! Mvh anette

anette81
2/14/14, 3:12 AM
#123

Jo o det som har varit hemma.. vad är det? Känner att det inte är en slump allt som varit.. är de någon som vill säga mig något?

Maria Katarina
2/14/14, 3:03 PM
#124

Tack Anette81! Vill gärna veta så lite som möjligt på förhand, så det räcker med fotot! Jag skickar dig avläsningen i ett pm, ska göra det så fort jag får en liten stund ensam! Det kan bli i början av nästa vecka om jag inte har möjlighet nu i helgen.

Zamizen
2/14/14, 3:05 PM
#125

Hej! skulle också gärna vilja bli avläst! skicka i PM! 🙂

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
anette81
2/14/14, 11:45 PM
#126

Tack Maria Katarina! Ok intressant o få höra vad du ser… Trevlig helg /anette

linisens92
2/15/14, 12:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#127

Hej!
Jag skulle väldigt gärna vilja bli avläst av någon som övar/kan eller liknande. Av vem som helst som sysslar med det iaf :-)

Allt känns snurrigt, lite i obalans och förvirrat i livet just nu. Främst inom kärleken och hur det ser ut inom en snar framtid. Vem är det som står där bakom hörnet?
Har tidigare varit kontakt med en som avläste mig, men fick ett sådant luddigt svar att det inte riktigt gick att förstå sig på alls. Därför vänder jag mig hit och hoppas att någon skulle vilja hjälpa mig! PM:a eller meddela vad som krävs för att bli avläst.. bild eller namn etc? Kan bifoga en bild här iallafall…

Är väldigt tacksam!! Kram på er :)

Maria Katarina
2/17/14, 7:33 PM
#128

Anette81, nu har jag skickat pm till dig!

Maria Katarina
2/17/14, 7:44 PM
#129

#106 kulanturbo: har skickat pm till dig också.

Jessanjo
2/18/14, 4:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#130

Hej! Vore sååå tacksam om ngn här vill göra en avläsning på mej.Har alltid varit intresserad av "andra sidan" och det övernaturliga men aldrig kommit till skott att bli avläst.:)

Strået
2/20/14, 1:51 PM
#131

Provar o skriva igen då mycket förändrats sen sist.. Skulle verkligen behöva vägledning! Ber ödmjukast om lite hjälp just nu!

black#1
2/22/14, 10:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#132

Hej,

Någon som skulle kunna läsa av mig? Det mesta är rörigt just nu, men kärleken är det som är totalt kaos. All hjälp är välkommen, verkligen. 😕

Annons:
lasse2
2/23/14, 11:39 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#133

Hej Jag skulle gärna vilja bli avläst. Har ett enda stort kaos i mitt liv just nu.

Pidi
2/27/14, 10:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#134

Hej!

Då och då upplever jag en sur trä eller tobaksdoft. Jag har upplevt det i mitt hem i olika rum. Kände doften nyss, men nu 5 min senare är den borta? 

Funderar - är det jag som luktar, har jag röta på vinden i huset? Jag får inte ihop det? Kan någon här "se" vad det är?

Oftast känner jag doften när jag sitter och jobbar. Har känt den i köket, på kontoret hemma och en gång på min arbetsplats i stan.

Bifogar en Bild på hemmakontoret, där jag upplevt det flest ggr. 

Vore jättetacksam om någon kunde se vad/vem det är. :)

Fjäril
2/27/14, 8:38 PM
RobinHood
3/24/14, 1:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#136

Jag blir gärna avläst!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: