2013-09-26 14:04 #0 av: OBE1canUbe

Jag har fått tillåtelse av den trevliga sajtvärden här att skriva om en kurs som jag kommer att köra från och med nu i oktober. Kursen handlar om sådana välkända fenomen som klardrömmar (lucid dreams), utanför-kroppen-upplevelser eller Out-Of-Body-Experience (OOBE) och astralprojektion/astralresor. Metoden som jag undervisar i är utarbetad av OOBE Research Center och omfattar alla dessa tre fenomen i ETT begrep som kallas för Fasen.

Under två dagar, fredag kväll och lördag den 4-5 oktober kommer vi att prata om Fasen och självklart att lära sig att gå in i den och behärska.

Metoden är väldigt tidseffektiv och fungerar för alla oavsett erfarenhet av meditation eller några andra andliga övningar.

Redan efter två kvällar ca 80% av kursdeltagarna kommer att kunna ha 2-3 tillfällen per vecka då man antingen under en dröm eller från att vara vaken går in i Fasen och behåller sitt vakna medvetande, kan känna smaker, lukten och beröring samtidigt som man kan styra handlingen, skapa omgivningar, förflytta sig i rum och tid, flyga, byta form, träffa dem man så gärna vill träffa i det verkliga livet, men av någon anledning inte kan. Upp till 100% av kursdeltagarna ska kunna uppnå samma resultat med fortsatt självträning.

Personer med kreativt yrke eller intresse kan få direkt nytta av den förmågan för att visualisera det man arbetar med. Arkitekter kan se hur deras tilltänkta byggnader kommer att se ut och upplevas. Musiker kan höra långa musikstycken som deras undermedvetna skapar åt dem. Poeter kan höra färdiga dikter. Eftersom man upplever detta med ett vaket medvetande så behåller man även minne om dessa upplevelser när man vaknar på samma sätt som man minns de verkliga händelser.

Mer info, kursprogram och anmälan finns på www.dreamscontrol.com

Jag svarar gärna här på alla frågor jag kan svara på.

Med vänliga hälsningar,

Alex

"The only superpower available to everyone!" Michael Raduga, grundare av OOBE Research Center