Annons:
Etikettkurser
Läst 3411 ggr
Ina Dahl
9/6/13, 12:35 PM

Medial kurs i Skåne?

Hej!

Är det någon som vet om det nu i höst 2013 kommer att arrangeras någon medial kurs (att träna upp sin intuition, lära sig att meditera osv) i Skåne? 

Tack på förhand!

Annons:
tarotlasse
9/7/13, 12:49 AM
#1

Hej jag startar upp en medial cirkel i Helsingborg nu på tisdag.  

Där vi övar upp  dels intuitionen och på ande kontakt. 

Vi träffas tisdagar under hela hösten och har inga krav på att delta varje gång.

Man betalar 100 kr  för varje enstaka tillfälle man deltar. 

Helt och hållet du själv som bestämmer vilka gånger du vill delta på.

Jag har även tidigare elever som har mediala cirklar i Bjuv. Kristanstad,  Ystad och Örkeljunga  om det passar dig bättre. 

Lasse

The_pearl
10/17/13, 10:15 PM
#2

Hej Lasse!
Jag halkar in lite o norpar av tråden! :)

har du kontaktinfo eller liknande till cirklen i Kristianstad? PM:a gärna!

Måste man ha börjat på något sätt innan? Eller man kan droppa in bara sådär, när man vet att man har det i sig?

Tacksam för din hjälp! :)

siros
10/18/13, 10:03 AM
#3

Hej Lasse!

Jag är också intresserad av cirklar i kristianstad, det skulle vara snällt om jag kunde få info.

Tack på förhand!

Mvh Micke

Ljus & kärlek

tarotlasse
10/20/13, 12:47 AM
#4

 #2 och till #3

Jag har för mig att det finns en medial cirkel i Kristanstad det har i alla fall funnits en tidigare.

Men jag har väldigt dåligt närminne och kommer tyvärr  inte i håg namnet på den som har den cirkeln.

Så ett tips fråga på den spiritualistiska föreningen i Kristanstad eller i alternativ butiken de borde kunna ge er  den informationen.

För lite långt för er att köra till mina cirklar i HBG. Men jag har haft några stycken genom åren som kört från Kristanstad och Hässleholm till våra cirklar.

Men har för mig att även det finns en medial cirkel i Osby också  höll en storseans där för 4 år sedan och då körde dom en  medial cirkel där.  men mitt närminne kommer inte i håg namnen där heller tyvärr 

Det är ju även  betydligt närmare till Osby en till HBG.   

 Lasse

Upp till toppen
Annons: