Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Ny medlem/presentationer

Ny på ÖN

2013-09-03 00:36 #0 av: Mariah_gbg

Hej, är ny här på ÖN,

Jag är 32 år och bor själv med mina två vita katter Electra & Troja.

Jag skulle vilja se om jag har förmågan att utvecklas till att ta kontakt med människor på andra sidan.

Har märkt att det är nått som sker när jag verkligen tänker på det och öppnar sinnet för det, det märks även på min äldsta Katt Electra. Och jag får "för" mig att det sker saker runt omkring, som ex svaj på lampan och att ljuset förändrar sig i ett rum.
Och att katten sitter och stirrar rakt in i rummet.
Jag har också i samband med allt detta sett blå prickar ca 1 meter i diameter... 

så jag är helt enkelt här för att försöka utveckla mig själv.

Med vänlig hälsning Mariah

Anmäl
2013-09-03 06:48 #1 av: [MikeW]

Välkommen!! Hoppas att du trivs i våran lilla koja här ;)

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl
2013-09-03 10:01 #2 av: Fjäril

Välkommen hit Blomma

Det finns massvis av klokt och intressant att läsa här, du hittar nog det du söker. Undertiden kan du skapa egna trådar och berätta om dina funderingar, eller be om (fler) tips.

Vi har också vår Hjälptråd, där har du övningar bland annat.

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2013-09-03 10:55 #3 av: [Sol69]

Välkommen Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-03 11:21 #4 av: TezzD

Välkommen hit! 
Lika bra att slänga årorna för här blir man fast ändå! Skrattar

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-09-03 12:44 #5 av: Falkögon

Hej och välkommen! Tårta

Anmäl
2013-09-03 13:14 #6 av: ljusmor

Hej och välkommen! Jag är också ny här och trivs väldigt bra.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.