Annons:
Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 3001 ggr
decembercelsius
2013-08-16 14:33

Själavandring

Finns det någon här som tror på själavandring gällande djur?

När jag var 6 år fick jag en kanin. Han dog när jag var 15 år och han var en stor och viktig del av mitt liv.

Jag har länge funderat på om hans själ vandrat vidare till en av mina katter. Även om det är stor skillnad på en katt och en kanin så har dom SÅ många likheter.

Eller vad tror ni?

Medarbetare på Vegetariskt Ifokus


Annons:
lollolovee
2013-08-16 21:11
#1

Jag tror på ett ganska komplicerat sätt och är inte så lätt att förklara, men ja, jag tror på själavandring gällande allt som har en själ. :)

undrarens
2013-08-16 21:19
#2

ja förstår vad du menar, och de kan nog tänkas va så beror på vad man har för tro(på reinkarnation) vad de nu än må gälla för väsen på jorden.

om man får ta de ur en lite mer komisk synvinkel.

då jädrar i min "själ" bilr det katta-strofala skutt😃

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

undrarens
2013-08-16 21:21
#3

så de kan bli👍.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

alicia80
2013-08-16 21:32
#4

Jag har hört att våra husdjur ofta kommer tillbaka så. Jag kände samma sak med min undulat och hund.

Amandla
2014-02-07 16:09
#5

Puff!Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
mayolica
2014-02-07 17:52
#6

Varför inte🤔 Jag är öppen för möjligheten. 🌈

~ mayolica ~

Annons:
kulanturbo
2014-02-07 18:51
#7

Jag känner likadant. Min kattunge känns som det var min hund jag hade som barn. Kände direkt att honom måste jag bara ha. Kan djur själar vandra är det han.

lojna
2014-02-08 09:38
#8

Min tro är att våra själar återkommer till jordelivet, tills vi är färdiga.

O så med allt levande.

Så som lövträden som blir liksom döda på hösten o blomstrar upp på våren..

Men jag Tror att är vi en kanin så blir vi någon form av kanin i nästa liv..

Min tanke..

NiklasTyreso
2014-02-08 10:52
#9

Min mormor och jag följer nog varandra i liv efter liv. På minuten 366 dygn efter att mormor dog föddes mitt barn. Hon är en egen personlighet, men är nog även en reinkarnation av min mormor.

Upp till toppen
Annons: