Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1205 ggr
[hulielsa]
8/3/13, 10:41 AM

Heej

Jag är ny här å det var ju tråkigt att ni ville ta bort mitt första inlägg. Jag ville ju bara ha lite hjälp som dom flesta andra här och inte bli betraktad som en galning. Jag hoppas jag kommer trivas ändå fastän det gjorde ont i hjärtat. Jag är en trevlig och rar tjej som har kontakt med andevärlden. Mer tänker jag inte säga för då tar ni väl bort detta med.

Annons:
Pikkuperhonen
8/3/13, 10:44 AM
#1

Nu blev jag nyfiken :)

[Sol69]
8/3/13, 10:46 AM
#2

Har ingen aning om vad du skrev i ditt första inlägg. Men du är välkommen hit. 🙂

Pikkuperhonen
8/3/13, 10:48 AM
#3

Jag vill veta vad du hade skrivit :) var det nåt otäckt?

Amandla
8/3/13, 10:49 AM
#4

hulielsa, var snäll och läs våra Skrivregler, det bör vara det första man gör som ny medlem på ett forum.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[hulielsa]
8/3/13, 10:57 AM
#5

Heej Amandla

Nervärdera mig inte tack, jag har läst skrivreglerna som alla andra har gjort men jag kan ändå inte förstå vad som fick mitt första inlägg att bli borttaget. 🙂

[hulielsa]
8/3/13, 10:58 AM
#6

Jag skrev inget otäckt utan berättade bara om mig själv 🙂

Annons:
Amandla
8/3/13, 11:02 AM
#7

hulielsa, du missar helt uppenbart punkt 2 under Sajtens egna regler:

  • Inget prat om onda andar, demoner eller liknande är tillåtet. Hit kommer många barn och ungdomar och läser, vi vill inte skrämma upp någon

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[hulielsa]
8/3/13, 11:09 AM
#8

Då får jag väl prata om något annat, men det är väldigt synd att ni inte vill hjälpa mig som har problem med det. Men jag får leta upp en till sajt där jag blir mer välkommen än här.

Amandla
8/3/13, 11:12 AM
#9

Jo, det här är nog fel sajt för just det problemet, det har du helt rätt i. Hoppas du hittar rätt ställe!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[hulielsa]
8/3/13, 11:43 AM
#10

Men jag tycker det är konstigt att jag blir behandlad så här, men andra som pratar om värre saker så som onda andar å självmord är välkomna å blir bättre behandlade.

En mening bortplockad pga brott mot skrivreglerna//amandla

Amandla
8/3/13, 12:00 PM
#11

Det är inte personligt menat, men vi vill inte ha sådana diskussioner här. Det är skillnad på om det uppstår en allmän diskussion om hur man ser på onda andar, men det är inte okej att skriva som du gjorde i din förra tråd eller i #10, som jag nu redigerat pga våra regler. Du får helt enkelt acceptera reglerna, eller söka dig vidare till någon annan sajt. Övernaturligt passar inte för alla, här vill vi ha en trygg miljö för de som just börjat sitt andliga sökande och det är som det står i reglerna många barn och ungdomar här. De ska INTE skrämmas upp!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[hulielsa]
8/3/13, 12:12 PM
#12

Finns värre saker här som kan skrämma upp barn och ungdomar än det jag skrev så tack å hej, å du gjorde det personligt när du skrev som du gjorde

J-Artur-K
8/3/13, 12:46 PM
#13

Jag såg det inlägget/tråden och håller med Amanda kan jag utan tvekan säga. Var inget inlägg som hör hemma här. Står klart och tydligt i reglerna

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Upp till toppen
Annons: