Annons:
Etikettertävlingarlekar
Läst 1896 ggr
Loris M
7/25/13, 11:56 PM

Skicka vidare!

Blev inspirerad av twoodblue och J-Artur-K och deras trådar om gåtor. Tack! Så fint av er att ni vill ge gåvor till andra medlemmar! 🌺

Det vill jag också!! Jag har skrivit det flera gånger tidigare, men gör det nu också… varje gång jag tittar in här på forumet så blir jag fylld med så mycket positiv energi och glädje för det är så många fina människor här som stöttar och hjälper varandra och så osjälviskt delar med sig av sina upplevelser och sina kunskaper.

Därför ville jag starta denna tråd där vi ska göra något för varandra. Jag kommer att skicka boken "Mellan två världar" av Sylvia Browne helt kostnadsfritt till den som först skriver in sig i tråden. Men, för att få boken måste du skriva vad du i din tur tänker göra för någon annan som skriver in sig i tråden. Det kan vara en dikt, healing, tarotläggning… vad som helst du kommer på och som du tror någon annan skulle ha glädje av. För att nästa person ska få gåvan av dig, måste hen också komma på en sak som hen vill göra för någon annan o.s.v.

Hoppas att ni vill vara med! Det behöver inte kosta något. Det kan vara en liten sak som gör någon annan glad. Kram på er alla! ❤️

Annons:
twinky
7/26/13, 12:01 AM
#1

vänta, menar du att man ska skicka vidare boken till nästa som kommenterar, eller va?

Loris M
7/26/13, 12:09 AM
#2

#1 Nej, den som först skriver in sig här och vill ha boken, får den av mig (och får behålla den). Men då måste hen också skriva direkt i samma inlägg vad hen tänker göra för nästa person i tråden (ex. skriva en dikt).

Apootie
7/26/13, 12:21 AM
#3

Vad gulligt!! Jag kan inte göra annat än att hålla med om att det är så trevlig stämning här!

twinky
7/26/13, 12:20 PM
#4

jaha! :D Ja men då tänker nog jag skriva en dikt till nästa person (och om den vill ) ge den en avläsning som jag lagt ner lite mer tid på! :D

Loris M
7/26/13, 12:40 PM
#5

#4 Vad bra! 🙂Du kan PM-a ditt nam och din adress så skickar jag boken till dig! Den är min favorit bland böcker om andlighet. Den ger hopp, tröst, glädje och jag har fått svar på väldigt många av mina frågor där.

Vad fint, då är vi igång nu! 🙂

wonder
7/26/13, 3:51 PM
#6

Vilken fin och rolig ide mesa!

Till nästa som kommenterar ska jag göra en tarot läggning!

Annons:
J-Artur-K
7/26/13, 4:29 PM
#7

Härlig ide 👍 Till nästa som skriver ska jag ge en Distans healing 🙂

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
7/26/13, 4:37 PM
#8

Vilken fin idé Mesa, som alltid! Jag ville mest bara tala om det och med det överlåter jag distanshealingen (erbjudandet från Joakim i #7) till nästa som skriver. Jag har inget att erbjuda just nu :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kattuggla]
7/26/13, 5:05 PM
#9

Tack Joakim, jag nappar som vanligt. Jag ger antingen en distanshealing eller en liten tarotläggning (som nybörjare dock) till nästa person. :)

(Bra förslag Mesa!)

[Sol69]
7/26/13, 5:19 PM
#10

Tycker detta är en jätte bra ide 👍

Så jag hakar på.. Tar gärna en liten tarot läggning 😃

och erbjuder antingen lite distans healing eller tarotläggning.. Dock är jag inte heller proffs 😛

Loris M
7/26/13, 6:17 PM
#11

Vad härligt med så fin respons!🙂 Nu är vi verkligen igång! Hoppas att alla hänger med och att ni vet vem som ska skicka vad till vem! 😃Kan lätt bli förvirrat när det skrivs flera inlägg efter varann. Twinky får alltså boken av mig och skickar sen sin dikt till wonder som gör en tarotläggning åt J-Artur-K. Han skickar distans healing till Kattuggla (då Fjäril avstår) som gör en tarotläggning till Sol69 o.s.v. 🥵

Loris M
7/26/13, 7:16 PM
#12

Nu känns det som att jag håller på att kapa min egen tråd, men måste skriva ännu ett förtydligande! 😊

Mina inlägg #2, #5, #11 och detta är inte med i "spelet". Alltså Sol69 skickar inte distans healing till mig utan till nästa som önskar och skriver in sig. Det är ok att bara kommentera men då får man skriva det tydligt, som Fjäril gjorde i inlägg #8. Själv ska jag försöka låta bli att kommentera, känns det som.  🤦‍♂️ 😃

[Sol69]
7/26/13, 9:27 PM
#13

Vill bara säga att jag fick en jättebra tarotläggning av Kattuggla. 👍

Tack så hemskt mycket 🤗

Nästa person som skriver får antingen distanshealing eller en tarot läggning av mig.. 🙂

Annons:
[Kattuggla]
7/26/13, 9:30 PM
#14

Tack för de fina orden, goa du!

Kram! ❤️🌺

twoodblue
7/26/13, 10:34 PM
#15

Kommentar: Gillar detta starkt, bra idé Mesa, :) Kram

Beautiful Dreams…

[Sol69]
7/27/13, 5:35 AM
#16

Nu blev jag förvirrad, kanske är för tidigt innan jobbet. 😃

twoodblue Vill du ha distans healing eller en tarot läggning eller va det bara några rader du skrev ändå? 🤔

wonder
7/27/13, 11:11 AM
#17

Twinky ska/har skrivit en dikt + en frivillig avläsning till wonder, 

Wonder la/ska lägga en tarot läggning till J-Arthur-K 

J-Arthur-K ska/gav distans healing till Kattuggla

Kattuggla gav/ska ge antigen distanshealing eller en tarot läggning till Sol69 

sol69 gav/ska ge distanshealing eller tarot läggning till nästa som erbjuder något till nästa person

[Lynx1]
7/28/13, 9:07 AM
#18

Vilket fint initiativ!!

Jag tar gärna en tarotläggning av sol69 :-) Och jag ger medial vägledning/tarotläggning åt nästa person som ger sig till känna och vill ge något till personen efter :-)

[Sol69]
7/28/13, 6:13 PM
#19

Nu har jag sett meddelandet och pmat Lynx1 🙂

[Bettanbop]
7/28/13, 6:58 PM
#20

Tack gärna Lynx1 👍

Jag ger nästa person en distans healing 🌺

Annons:
[Lynx1]
7/28/13, 7:45 PM
#21

Bettan! Pma mig med din förfrågan och ett foto hjälper mig dessutom att känna in dig bättre. Kram!

[Bettanbop]
7/29/13, 3:31 PM
#22

Lynx du har ett pm 🙂

delfinen1
9/18/13, 1:53 AM
#23

Jag tar gärna emot distanshealing Bettan.

Jag ger nästa person en bön/healing !:)

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Loris M
12/21/13, 9:36 PM
#24

Puff 🙂

(avstår från förmånen att få en bön/healing och lämnar det till nästa person i tråden)

Upp till toppen
Annons: