Annons:
Etikettmusik
Läst 1491 ggr
twoodblue
7/22/13, 12:38 AM

Ny energi och kraft.

Hej, vill bara gottgöra med min negativa tråd innan och komma med något positivt. Jag har förlorat en vän, min älskling och jag finner inte något andligt inom mig oavsett hur mycket jag söker, MEN jag har fått så otroligt stark och positiv energi idag. Nu ska jag satsa på min musik och bli berömd, inte för berömmelsens skull i sig utan för att bli rik och kunna ge bort mina pengar till behövande. Sen kan jag i framtiden dö med huvudet högt, för då har jag gjort vad jag kunnat för att få världen till en bättre plats! Jag tänker åter igen på en dikt jag skrev när jag var liten. Där jag önskade att alla barn i Afrika kunde få leva och ha det bra. Så, nu har jag fått energin och styrkan, så håller detta i sig, ses vi snart på radion, mp3n och i tv:n Lev väl! :)

Beautiful Dreams…

Annons:
[Kattuggla]
7/22/13, 1:27 PM
#1

Härligt att du fått mer energi och styrka! Det är alltid bra för själen att göra saker man tycker om, som att t ex skriva låtar.

Kram! :)

twoodblue
7/23/13, 6:13 PM
#2

Tack! Ja, jag försöker men sorgen i mitt hjärta gör så ont, så det går Tyvärr upp och ner. Mitt hjärta blöder för min kära, så jag är riktigt ledsen och mår dåligt ofta. Försöker finna mig själv och få kontakt med Gud inom mig, men jag får inga svar. En bild har jag dock fått i huvudet när jag frågade om min kära. Såg Jesus på korset, sen pekade han mot ett hjärta med svärd i. Som tur är har jag er på forumet här och mina nära och kära runt mig, ja nästan alla, i alla fall :) Kram!

Beautiful Dreams…

Upp till toppen
Annons: