Annons:
Etiketterbarnungdomandligt
Läst 6465 ggr
Kida
6/21/13, 10:25 PM

Vill visa ett foto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag sitter och tittar runt lite på datorn, och kom nu in på denna sida. Känner att jag vill visa ett kort här. Vi förlorade vår son för några år sedan och vi är ofta på graven och vi tar nästan jämt kort när vi är där.

Det här kortet är nu några år. Min syster har visat en människa det (som säger att hon är medium). Jag vet inte riktigt vad jag tror om sånt här. Men hon påstod att det var en väldigt stark energi av vår kille. Kan det vara så?

På bilden ser det nästan ut som en måne. Men det är en slänt bakom graven med buskar.

Vad säger ni?

Annons:
-Idaoh-
6/21/13, 10:28 PM
#1

skit på linsen skulle jag säga :p hehe

Kida
6/22/13, 12:41 AM
#2

kan inte vara det då det togs fler kort vid samma tillfälle

Ginster
6/22/13, 1:33 PM
#3

Vilket vackert kort! Jag tror absolut det kan vara energi från honom. Kan inte mycket om sånt här men jag tycker det ser ut som en orb. Tycker mig ser ögon i den också.

Naznaz
6/23/13, 10:40 AM
#4

Hej!

Det är ju uppenbart att det är hans energi🙂Var glada att energin är där för er. Det är bara  kroppen som är inte kvar, själen är fri och de är omkring oss. De är våra nära och köra.🙂De är medvetna om oss vi lever i ett parallelt värd med energi som är omkring oss. Vi är inte ensamma och man behöver inte vara räd.🙂

Kram/ Naz

Kram/Naznaz

Voli
6/25/13, 9:57 PM
#5

Åhh jag börjar rysa och bli helt glad och ivrig i hela rkroppen, VAD ROLIGT att han var där samtidigt som ni hälsade på, han ville antagligen vara med på bilden med dem andra sötnosarna för där kände han sig hemma och trygg, han tackar för att ni kom och han fick visa er att han är med er, hela tiden  även fast ni inte i alla lägen kan se. Känn efter honom och prata med honom - be han svara :)

Han lyssnar och ger er kärlek !<3

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

Kida
6/25/13, 10:56 PM
#6

Vad glad jag blir av att läsa! Varm i hjärtat. Jag hoppas att han är med oss.. Jag har haft några tyngre dagar nu. Dom kommer ibland och man känner sig lite extra ledsen och saknaden är stor. Ibland när dom stunderna kommer så händer det oförklariga saker.

Tex när familjen åkte båt nu i dagarna. Min ringsignal på mobilen är en låt som vi hade på hans begravning. En underbar barnvisa. När min mobil ringer så spelas den en snutt, tills mobilen ringt ut. Jag försökte svara, men det gick inte och visan spelade visan ut. Den gick inte att få av. T.o.m gubben försökte. Mobilen började vibrera och blev helt svart och spelade hans visa. Det slutade med att vi fick ta ur batteriet.

Ni tror kanske att jag hittar på men det finns ingen anledning för mig att göra det. Då skulle jag hitta på för mig själv också. Jag kände bara en enorm kärlek och ett otroligt lugn i hjärtat. Men sedan kanske det kan finnas någon förklaring med mobilen, men min gubbe är ganska så duktig på elprylar och han kunde inte se någon förklaring..

Vill inte att ni ska tro att jag är en mamma som har fastnat i sorgen heller, för det har jag inte. Det är inte därför jag skriver här. Men det är ju klart att högtider och vissa dagar är jobbigare än andra och så kommer det nog alltid att vara. Han var ju en väldigt älskad pojke och kommer alltid att vara..

Det är tyvärr ganska långt mellan gångerna som saker händer, men jag känner en väldig lycka då och kan leva på det länge. Det känns som att det kommer ifrån honom och det är saker som går att koppla till honom känns det som.

Annons:
Feeltheflow
6/25/13, 11:09 PM
#7

#6

vad fint, det var er lilla pojkes sätt att visa att han fortfarande finns med er. ❤️kram

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Voli
6/25/13, 11:43 PM
#8

#6

Det är absolut ingen här som hänger på övernartuuligt som inte tror på dig, alla hänger här för vi är ett folk som tror på saker tillsammans!

Han vill bara påminna dig att han finns där då dem sakerna händer, samtidigt som han heller inte vill skrämma dig, och är troligtvis därför han inte gör något allt för ofta. Det är deftinitivt er lilla goa gosse som busar med er och vill göra sig påmind. Han är en riktig liten buse!:)

Med vänliga hälsningar, Emmy Persson

www.emmiepersson.se ~ En del av mitt liv med..

-Kärleken Christian Hansen<3-Hästarna Mizabella&Mysan-Hundarna Voli&Kimberly-Katterna Zlatan&Sandy-Marsvinet JamJam-Kaninen Milli-Sköldpaddan Torlek-Mediala förmågor-Mode-Hoppning&Dressyr-Trickträning-Klickersträning-ADHD- Blekinges största blogg - ALLTID NÅGOT FÖR ALLA! Välkommen in och bli en av mina läsare!Blomma

81an
6/27/13, 8:40 AM
#9

kände på en gång av att det är eran pojke som vill göra sej påmind. han vill visa att han finns hos er. känner av mycket kärlek .  <3

<3 kärlek <3

Naznaz
6/27/13, 9:16 PM
#10

Hej igen älskar er 😘

Kunde inte låta bli, visst det är underbart med energi omkring oss❤️. Tänk att vi är omgivna med energi och ljus 🙂. Allt levande  varelse och växter är energi och ljus och vi är beroende av varandra, vi lever i ett gemensam värld. Våra nära och kära lämnar aldrig oss det är bara kroppen som lämnar oss✨. Energin som lämnar kroppen är fortfarande och i vissa kulturer kalas för ande eller själ.

Kram/Naz

Kram/Naznaz

annatpi
12/22/13, 7:58 PM
#11

Väldigt vackert, det syns att ni har kreativitet och skaparkraft i släkten, pojkar som avlider behåller sina gåvor efter döden liksom alla andra, är man färdigutvecklad människa, det kan man bli snabbt efter att man inkarnerat, kan man gå vidare till nästa levnadsfas som de facto är klotformig.  Även den jord vi lever på har ett eget medvetande som tillhört en människolik varelse. Meditera på henne så kan du få uppleva en sällsam kraft från henne. 

Er son synes mig ha gått vidare till ett planetstadium någonstans ute i universum. Det är mycket vackert, jag känner det starkt.
Min intuition har hittills aldrig lurat mig, har levat ett liv med massor av sanna varsel och annat.
Sonen visar er hur han ser ut idag. Med detta höga medvetande kan han följa er och särskilt känna alla känsloyttringar.

Guds plan är oerhörd, vi har alla en möjlighet att bli planet eller stjärna.

Det finns förberett för var och en. Under livet på jorden kan vi ta ett steg i den riktningen men de flesta måste återfödas på jorden för att kunna gå vidare mot full harmoni, vilket krävs för att få planetkropp.

Sedan lever människan ett inre liv men släpper inte tankarna på sina anhöriga. Efter döden kommer ni att bjudas till hans värld eller vara redo att skapa en egen.

Upp till toppen
Annons: