Annons:
Etiketterböckerfilmtips
Läst 1119 ggr
[upstairs_to_heaven]
5/29/13, 10:17 AM

Betty Shine?

Jag vill börja läsa en bok av Betty Shine. Vilken av hennes böcker är bäst för just den andliga utvecklingen?

Utveckla initution,  mediala förmågor och de gåvor man har?

Tack för feedback! :-)

Annons:
Amandla
5/29/13, 10:40 AM
#1

Det finns en del inlägg om Betty Shine redan, använd sökfunktionen så hittar du trådarna 👍Du kan också titta i kategorin Bok- och filmtips så hittar du många intressanta böcker 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
TantAlma
5/29/13, 1:01 PM
#2

Hon är helt underbar det är första gången som jag velat tacka en författare för en bra bok. Jag skrev faktiskt ett brev till henne för att tacka och berätta om mina upplevelser när jag läst hennes bok. För att sedan upptäcka att hon var avliden. Brevet sparade jag av någon anledning tills min vännina ringde mig en dag och sa att hon drömt om brevet och en röst sagt -Send it and you will see.

Vilket jag gjorde till hennes dotter Janet Shine som fortsatt hennes arbete. Till min förvåning svara hon och tog med mig i deras healing grupp och från att inte haft någon arbetsförmåga alls arbetar jag nu heltid. Så räkna med magiska grejer.

Alma

Fjäril
5/29/13, 6:26 PM
#3

Så fint Alma! En vän till mig skickade också ett brev till Bettys dotter Janet, tillsammans med ett foto (på mig och henne, hon hade inte hittat något "bättre" sa hon) Hon fick ett fint svar och mellan mig och min vän hade Janet klistrat fast en vacker fjäril. Nu kanske de använder fjärilar till alla, men det var roligt ändå :) #0 Som amandla skriver finns det massor av trådar i Bettyämnet men den första boken jag läste, som hjälpte mig mycket på vägen, var "Sinnets Magi".

Sajtvärd på Övernaturligt

tarotlasse
5/29/13, 8:58 PM
#4

Det finns så många mediala böcker och enligt mig så är många rena dyngan men vi upplever ande världen så olika så rätt för vissa och helt fel för andra. 

Däremot Betty Shines böcker så kan jag bara hålla med tantalma  helt underbara böcker av ett fantastiskt medium. 

Böckerna skrapar bara på ytan av ett fantastsikt mediumskap.

Jag har träffat några stycken som träffat henne och som har personliga  upplevelser  och helt fantastsiak saker de berättat inte bara om henne som medium utan även som person.

Det var länge sedan jag läste ngn av hennes böcker och inte ngn av de som nämdes här men de var enligt mig helt underbara och speciellt Helande kraft som påverkade mig väldigt starkt. 

Jag tror inte det spelar någon roll vilken du börjar med även om jag nu inte läst alla men misstänker dessa är precis lika bra som de två jag själv läste men de är nog 20 år sedan jag läste dom nu. 

Lasse

Upp till toppen
Annons: