Annons:
Etikettövrigt
Läst 3289 ggr
[Leneea]
4/17/13, 9:45 PM

Jag styr min egen dröm OCH det kan du också!

FÖLJ mina råd så kan du styra din egen dröm (70%)

VIKTIG

alla har somnat och drömmer om något..men du ska kunna SKILLJA på verkligenheten och drömmen! (detta lär du av dig själv tro mig) DET kan ta sin tid..

1: sov inte senare än 22:00

2:När du är i drömmen..så försök att TÄNKA! Ibland kan det vara knasig för man tänker ju på massa saker så…man kan hamna i olika ställe beror på vad du tänker I DRÖMMEN. Om du saknar någon tänk bara på personen i DIN dröm, tänk dens utseende och DU SKA FOKUSERA PÅ JUST DEN annars kan personen byta ansikte till någon random  BEROR PÅ VAD DU TÄNKER.

3: Hon/Han som kommer på att hon/han drömmer I SIN EGEN DRÖM…så dras hon ibland tillbaka till riktiga livet.

4:  ibland kan du inte alls TÄNKA i drömmen…du blir upptagen av något annat i din egen dröm.sånt händer. Ett tips: varje gång du ska sova ska du (tvinga dig själv) KOMMA IHÅG ATT DU sover just nu, vad som än händer så är det bara dröm.

DET var allt för det minsta lilla tips…venne om det kommer att funka jag gör ett kort fakta:

1:sov inte sent (du kan då inte vara kvar i din dröm länge då)

2:Påminn dig själv varje gång du ska sova. Att du sover, så att du själv i din dröm kommer ihåg att din riktiga kropp sover just nu.

3: *frivilja* vad du än tänker så uppfyller dina tankar (NÄR DU DRÖMMER)

Annons:
Timmorn
4/18/13, 12:37 PM
#1

Jag upplever att det är enklare att styra drömmarna och att det är mer verkliga drömmar så att säga när jag somnar om på morgonen, tyvärr blir det ju inte lika långa drömmar då. Eller jag kommer ihåg mer. 
Beror nog mycket på vilket sömnstadium man hamnar på, när du hamnar i djupsömnen så är det ju svårare att komma ihåg. Och när man somnar om på morgonen så hamnar man inte lika djupt - tror jag.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Amandla
4/18/13, 12:54 PM
#2

Jag sover som bäst och drömmer mest på morgonkvisten, därmed större chans för klardrömmar. Har svårt att somna om jag lägger mig så tidigt, det är ingen idé att ens försöka för då ligger jag bara och vrider och vänder på mig i flera timmar så det är bättre att skjuta upp sänggåendet till midnatt ungefär. Det är ju så att vi är alla olika 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sameli
4/18/13, 8:09 PM
#3

När jag drömmer kan jag ibland få svar på vissa frågor som jag går och klurar över på dagarna. Men när jag vaknar kommer jag varken ihåg frågan eller svaret.. Har bara en känsla av frid. Det jag menar är att ofta så är mina drömmar mer overkliga men betydelsefulla. Jag kan komma ihåg känslan efteråt av att ha fått svar på frågor. Som en lättnad, nu-fick-jag-svar-på-det-känsla. Som om jag kan släppa det jag går och tänker på och oroar mig för.. :)

"Man måste ge lite mer än man tar"

christina-1980
3/12/14, 9:22 PM
#4

Jag förstår inte riktigt, hur ska man kunna "vakna i sin egna dröm" när man väl sover?

AlienInvasion
3/17/14, 12:53 PM
#5

man vaknar väl till "insikten" om att man drömmer. Väl där så kan man möta sina demoner änglar och allt annat som hör med fantasier till. Jag misstänker dock att det kan leda till en del problem. Men jag har så länge jag kommer ihåg ibland  "fortsätt" mina drömmar jag haft på natten, när jag vaknar på morgonen.

Upp till toppen
Annons: