Annons:
Etiketterdiktercitatvisdomsord
Läst 6010 ggr
Fjäril
2013-04-16 22:48

Tacksamhetstråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tacksamhetstråd

Jag tycker det är viktigt att man är tacksam för det man har istället för att lägga fokus på det man inte har (våra situationer kan se olika ut men det finns alltid något vi kan vara tacksamma över).

Jag är alltid tacksam för min fina familj, mina underbara barn, mat på bordet och tak över huvudet.

Idag är jag extra tacksam för att intervjun inför ett sommarvikariat gick jättebra (jag studerar annars).

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Amandla
2013-04-16 22:52
#1

Varje kväll innan jag somnar så brukar jag tacka för flera saker som jag är glad för, om det så bara är att det varit solsken, och naturligtvis mina barn, familj och hundar men det känns mer självklart. Vissa dagar är tyngre än andra och då får jag se till att hitta de små godbitarna, som att jag har en skön säng eller fint hemma 😉Bra dagar blir det långa listor över allt som är bra!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
LinaLj
2013-04-16 22:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är tacksam för att ha en vän som jag kan tala med om alla mina underliga funderingar och som dessutom är en underbart duktig reiki mästare. Det är underbart att ha en mentor som henne.

Jag är tacksam för att jag får komma ut och se naturen utvecklas varje dag.

Jag är tacksam över att jag har en katt som är känner mig bättre än vad jag känner mig själv ibland.

Jag är tacksam över att få ha kvar min mamma trotts allt vi gått igenom.

Illusion
2013-04-16 23:00
#3