Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1932 ggr
Zadkiel
4/15/13, 11:03 AM

Så hamnade jag här! :)

Hej på er alla!

Många gånger när jag googlat på diverse ord så har jag hamnat här. En hel del spännande läsning har det blivit och idag kände jag att det var dax att bli medlem! 😉

För likasinnande kan man inte få nog av! Har helt enkelt insett att de inlägg jag numera gör på facebook inte intresserar speciellt många av mina vänner där, alltså blir det ingen kommunikation heller.

Min förhoppning är att läsa och skriva om det som intresserar mig, och det har ni samlat här! ❤️

Tack!

Mvh

Susanna

Annons:
Skogshumblan
4/15/13, 11:06 AM
#1

Välkommen, hoppas du trivs.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
4/15/13, 11:08 AM
#2

Välkommen hit! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Kattuggla]
4/15/13, 11:10 AM
#3

Välkommen! Kul att du hittat hit! 👋

imke
4/15/13, 11:45 AM
#4

Välkommen :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Illusion
4/15/13, 12:41 PM
#5

Välkommen, alltid kul med nya som kan dela med sig av sina kunskaper och erfarenhet :)


☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
4/15/13, 12:57 PM
#6

Välkommen hit till oss 🙂

Dela gärna med dig av dina tankar och erfarenheter 👍

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Annisangel
4/15/13, 1:05 PM
#7

Välkommen! Hihi, känner igen det där med att man skriver på Facebook men det är inte mycket till kommentarer när man nämner det spännande "övernaturliga"…. Kul att du hittat hit! ❤️

Många Goa Kramar

Annisangel

imke
4/15/13, 1:28 PM
#8

Haha nä jag får max 1 gilla av över 200 vänner när jag lägger ut sånt på FB. Därför är det skönt å hänga här :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

J-Artur-K
4/15/13, 1:54 PM
#9

Välkommen 🙂 Du kommer nog trivas bra här 🙂

Ny dag nya möjligheter

Feeltheflow
4/15/13, 5:47 PM
#10

välkommen! :)

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Zadkiel
4/16/13, 1:22 PM
#11

Tack alla!! ❤️

Jag ska absolut dela med mig av mina erfarenheter! 

Har lagt en del tarotläggningar det sista som är väldigt spännande! Kan inte läsa av dem själv än utan tar hjälp av sådan som är nedskrivet. Men det som är roligt är att det stämmer oerhört bra! Så jag ska så smått testa att lägga åt någon annan längre fram.

Någon som vet hur man gör om man vill lägga via distans? Räcker det med att tona in på en bild av personen tex via nätet? Vet förvisso inte om jag kan sånt än, men ändå. :)

Är det någon som kan rekommendera en bra pendel?

Må gott!

Amandla
4/16/13, 1:57 PM
#12

Det fungerar utmärkt att lägga över distans, jag tycker att det underlättar eftersom jag då är helt fri ifrån mottagarens respons och kan skriva ner det jag får in i lugn och ro. Jag behöver ingen bild utan tycker det går lättare utan, så jag tonar in på personen ifråga och ber om hjälp från ovan att få fram bästa möjliga budskap.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
imke
4/16/13, 3:52 PM
#13

Jag tycker oxå att distans läggningar är lättare. För då kan jag koncentrera mig helt ifred och bara skriva ner allt jag får  i lugn och ro, precis som amandla säger :-)
Jag blir lätt stressad när jag sitter med någon och får svårt att koncentrera mig. Men sånt där är ju olika :-)^
När jag lägger så koncentrerar jag mig på personens namn faktiskt bara och så frågan. :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
Zadkiel
4/16/13, 7:55 PM
#14

Oj, tack! Testa ska jag göra och så får det bli lite som det blir så här i början. 🤪 Bara så att de jag gör på vet om att det är på test.

Fantastiskt spännande och roligt, och om jag lyckas så småningom så är det ju guld värt att få ge andra människor hopp och verktyg att jobba med! 🙂

imke
4/16/13, 8:46 PM
#15

Du kan testa på någon av oss om du vill säkert :-) Iallafall på mig om du vill :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[NeferNefer]
4/16/13, 9:04 PM
#16

Välkommen hit, Zadkiel. Du får gärna öva på mig med, om du vill 😊

Zadkiel
4/16/13, 9:46 PM
#17

Åh! Så bra!

imke & NeferNefer då får ni bli mina första som jag testar på! Men bara så ni inte blir besvikna, jag är heeelt ny på det här. 🙂

Jag vet ännu inte när jag hinner, men ev imorgon kväll när barnen somnat och mannen dragit på fotboll. 😉I så fall testar jag att lägga tre kort.

1) Min situation just nu

2) Möjligheter och Risker

3) Det som kommer

Ställ gärna en fråga och skicka till mig när tid finns. Hinner ni inte tills imorgonkväll så gör inte det något, testar isf bara senare.

OM jag skulle träffa rätt så kan jag testa på fler annars får jag nog öva lite till hemma innan jag ger mig ut i rampljuset igen. 😉 

Ha det gott alla fina människor här inne! ❤️

[NeferNefer]
4/16/13, 9:49 PM
#18

Zadkiel: det blir nog bra. Du ska ju öva på oss,inte ge oss en proffsläggning, och det finns säkert fler villiga försökskaniner här om du känner att du behöver öva mer. Fråga kommer 🙂

imke
4/16/13, 10:30 PM
#19

Säger samma. Du ska öva så det är lugnt :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[lillalollo]
4/17/13, 8:16 AM
#20

Zedkiel välkommen

känner igen det nicknamnet. Vad betyder det?

Annons:
Zadkiel
4/17/13, 10:55 AM
#21

Så bra! Övning ger färdighet! 😉

skymningsaga: Zadkiel är en av Ärkeänglarna  😇

-namnet betyder Guds rättfärdighet. Zadkiel hjälper oss att nå frihet genom förlåtelse och han är känd som ärkeängeln över dem som förlåter. Du kan kalla på Zadkiel för att hjälpa dig släppa toxiner från ilska och en oförmåga till att förlåta dig själv och andra människor. Zadkiel hjälper oss se andra med kärlek och förståelse istället för dömande.

Kännetecknas ofta av: Indigoblå aura, Lapis Lazulikristall

☀️ ~Susanna~ 🌛

Annisangel
4/17/13, 1:26 PM
#22

Du kan få öva på mig också om du vill Zadkiel!!! 😃🥳

Många Goa Kramar

Annisangel

yamher
4/17/13, 3:03 PM
#23

tyckte det var intressant att du valde det namnet ;) Hur kommer det sig ?

Alis volat propriis Oskyldig

Vera77
4/17/13, 3:51 PM
#24

Välkommen hit 🙂

Illusion
4/17/13, 5:05 PM
#25

Du får gärna öva på mig med om du vill det..vem som helst får öva på mig. Det är bara kul att få hjälpa till. Men kom ihåg att det viktigaste är att inte känna nån press :) för när folk frågar mig om jag kan öva på dom känner jag direkt att dom kanske förväntar sig några mirakel och då blockar jag mig, även om jag vet att dom inte förväntar sig nått haha. Det är svårt i början. Lycka till


☮ and ❤ among each other ✿

Zadkiel
4/17/13, 7:13 PM
#26

#22 & #25 Jag säger till innan i så fall, får ta det lite som det kommer, tack för att ni vill ställa upp. 🙂 

#23 Jag var på en änglameditation nyligen och då fick vi känna in lite och välja ett änglakort efteråt, hamnade bland ärkeänglarna hos Zadkiel. 😃

Upp till toppen
Annons: