Annons:
Etikettkurser
Läst 2157 ggr
virpa
4/10/13, 6:16 PM

Grundträning i medialitet och healing

Jag har arbetat inom det andliga i över 20 år.Kontakten med änglarna och högre varelser är min specialitet.I grunden är jag Reiki Master och har gått flera kurser med Iris Hall, Frank Haougen och Nora..Jag har dessutom över 300 p med fysologi/anatomi, basmedicin 80 p samt homeopati och pedagogik.Jag är  initierad prästinna inom svenska Mizraim förbundet och praktiserar en mystik tradition, där man lär sig alla grunder om skydd, rening och esoterisk kunskap.Har i hela mitt liv upplevt en kontakt med det övernaturliga ,en kontakt som till tider var plågsam och gjorde å jag kände mig konstig och annorlunda.Denna känsla gjorde att jag tidigt började söka kunskap och träffade lärare som stegvis lärde mig grunderna i dessa gåvor.Utan dessa verktyg hade jag nog inte klarat mig så bra i denna värld.Jag har därför startat en ny börjar kurs i andlig/medial träning i Göteborg.Där alla skal ha råd att delta,men endast 5 deltagare pr kväll.

Namn .Virpa

Tid/plats. Göteborg,majorna ,måndager 18-21

Pris..kr 300 pr kväll 

Kontakt för bokning…0737527621

En kväll med meditationstekniker,andning,avspänning,healing,samtal med dina hjälpare,stänga/öppna dina chakra,jordningen,självhealing,skyddsritualer och andra metoder för rening av dig själv och andra.Varje kväll kommer ta för sig olika ämnen .Varmt välkommen å höra av dig till mig för flera frågor eller bokning.Min hemsida är under bearbetning.

Annons:
Amandla
4/10/13, 6:19 PM
#1

Virpa, har du fått tillstånd av sajtvärden (Fjäril) för att göra reklam?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
virpa
4/10/13, 6:31 PM
#2

nej visste inte å jag måste ha det..skal jag ta kontakt med honom för annonsering,så gör jag det..ljus o kärlek

Fjäril
4/10/13, 6:33 PM
#3

Hej virpa, Du fick godkännande förut när vi hade kontakt via pm :) amandla hann inte bli informerad om det, mitt misstag.

Sajtvärd på Övernaturligt

virpa
4/10/13, 6:36 PM
#4

Ok..tack….ha en underbar vår i solen…

[Sol69]
4/10/13, 7:42 PM
#5

Tyvärr är det för långt att åka till Göteborg för en kväll.. hade de varit en billig kurs med kost och logi inräknat då hade det funkat att åka en bit..

Upp till toppen
Annons: